اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

اقدام شایسته ستاره چلسی / حضور کانته در نماز جماعت مسجدی در لندن +فیلم

انگولو کانته که با درخشش مقابل رئال مادرید فوتبال دنیا را به تحسین خود وادار کرد، شب گذشته در نماز جماعت مسجدی در لندن حضور به هم رسانید.

اقدام شایسته ستاره چلسی / حضور کانته در نماز جماعت مسجدی در لندن +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، انگولو کانته یکی از بزرگترین ستاره‌های حال حاضر اروپاست که توانسته دنیا را مسحور نمایش خود در دنیای فوتبال کند. ستاره فرانسوی که با لسترسیتی و چلسی قهرمان انگلیس شد و بعد توانست با درخشش در تیم ملی به یکی از بزرگترین مهره های خروس‌ها در قهرمانی جام جهانی 2018 نام گیرد،‌ حالا با عملکردی بی‌نظیر در لیگ قهرمانان اروپا دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. 

کانته مقابل رئال مادرید شاهکاری به پا کرد و توانست خط میانی فوق العاده زیدان را از کار بیاندازد. او در هر 2 مسابقه مقابل رئال مادرید به بهترین بازیکن زمین نام گرفت و عنوان یکی از بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد. 

کانته که یکی از بازیکنان مسلمان لیگ برتر انگلیس شناخته می‌شود، شب گذشته در نماز جماعت عشا در مسجدی در لندن شرکت کرد و توانست با این اقدام تحسین برانگیز در بیرون از فوتبال نیز به سوژه رسانه‌ها نام گیرد. در این ماه مبارک که بازیکنان مسلمان در لیگ برتر انگلیس با روزه گرفتن خود و افطار در میانه میدان رخی تازه به این رقابت داده‌اند، کانته نیز نمایشی دیگر از فوتبالیست‌های مسلمان را این بار در خارج از زمین فوتبال به رخ جهانیان کشید. 

فیلم زیر را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول