اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

گرامی‌مقدم: رای‌گیری برای نامزد اصلاح‌طلبان به تعویق افتاد/ اصلاحات با حمایت از دولت روحانی در بی‌اعتمادی‌ موجود نقش دارد

عضو نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان با بیان اینکه بخشی از بی‌اعتمادی‌ها مربوط به عملکرد دولت است گفت: جمعی از اعضای جبهه اصلاحات پیشنهاد کرده‌اند که این رأی‌گیری به تعویق بیفتد و بعد از ثبت‌نام‌ها این اقدام را انجام دهیم.

گرامی‌مقدم: رای‌گیری برای نامزد اصلاح‌طلبان به تعویق افتاد/ اصلاحات با حمایت از دولت روحانی در بی‌اعتمادی‌ موجود نقش دارد

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه صبح نو گفت‌وگویی با اسماعیل گرامی‌مقدم، عضو نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان و سخنگوی حزب اعتمادملی انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

بخشی از بی‌اعتمادی‌ها مربوط به عملکرد دولت است

- بخشی از بی‌اعتمادی‌ به عملکرد باز می‌گردد و بخشی از این عملکرد در هشت سال گذشته مختص به جریان اصلاح‌طلب است که از دولت روحانی حمایت کرده‌اند.

- این بی‌اعتمادی مسائل و ابعاد مختلفی دارد. نمی‌توانیم بگوییم صرفا دولت به این بی اعتمادی دامن زده است؛ بلکه یک بخشی از آن است.

به‌دنبال افزایش مشارکت هستیم

- ما می‌خواهیم در انتخابات حضور پیدا کنیم. ما به‌دنبال افزایش مشارکت هستیم اما برخی جریانات اساسا رفتارشان و عملکردشان نشان می‌دهد که طرفدار مشارکت حداکثری نیستند.

- وقتی به فرمایشات رهبری در گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم که می‌گویند حتی مخالفان هم بیایند و رأی بدهند. هر کشوری به‌دنبال این است که ویترین دموکراسی خود را بالا ببرد.

رای‌گیری برای نامزد اصلاح‌طلبان به تعویق افتاد

- این مصوبه که قرار بود نامزد اصلح از این ۱۴‌نفر باشد و تا پیش از ثبت‌نام هم معرفی شود تغییر پیدا کرده است.

- جمعی از اعضای جبهه اصلاحات پیشنهاد کرده‌اند که این رأی‌گیری به تعویق بیفتد و بعد از ثبت‌نام‌ها این اقدام را انجام دهیم.

در بین این ۱۴‌نفر ظریف را رأی‌آور می‌دانم

- در بین این ۱۴‌نفر اول ظریف را رأی‌آور می‌دانم؛ اگر وارد انتخابات شوند.

- بعد اگر آقای تاج‌زاده تأیید شود وی را نفر دوم می‌دانم و سومین گزینه نیز آقای پزشکیان را می‌دانم.

اصلاح‌طلبان از نامزد غیر‌اصلاح‌طلب حمایت نمی‌کنند

- از دوره انتخابات مجلس یازدهم تقریبا اصلاح‌طلبان با خود اتمام حجت کردند و با خود کنار آمدند که دیگر از نامزد غیر‌اصلاح‌طلب حمایت نکنند.

- شما دیدید ما در مجلس در خیلی از حوزه‌ها نامزد نداشتیم. الان هم خیال‌مان راحت است که ما پاسخگوی نامزدی غیر‌اصلاح‌طلب نیستیم.

- نمی‌دانم چرا برخی همچنان پافشاری می‌کنند که اصلاح‌طلبان پشت سر یک نیروی غیر‌اصلاح‌طلب قرار بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول