اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دنیا به حاج قاسم احترام می‌گذارد اما وزیر خارجه‌مان نه

نماینده ملایر در مجلس گفت: عذرخواهی ظریف از اظهاراتش نشان می‌دهد که او به حاج قاسم توهین کرده و به این مدافع حرم هتک حیثیت کرده است.

دنیا به حاج قاسم احترام می‌گذارد اما وزیر خارجه‌مان نه

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 21 اردیبهشت 1400) در جلسه علنی و در تذکری مستند به اصل 39 و 76 قانون اساسی اظهار داشت: عذرخواهی ظریف از اظهاراتش در فایل صوتی نشان می‌دهد که او به شخصیت حاج قاسم توهین کرده و به این مدافع حرم هتک حیثیت کرده است.

وی افزود: ظریف به  جایگاه یک مدافع حرم که دنیا به او احترام می‌گذارد توهین کرده است.

نماینده ملایر در مجلس تصریح کرد: اگر بعد از انتشار این فایل صوتی نظرسنجی از مردم صورت می‌گرفت مطمئن هستم که قریب به اتفاق مردم از هتک حیثیت و هتک حرمت حاج قاسم توسط ظریف ناراحت بودند.

وی همچنین اعلام کردک هفته‌ای که نمایندگان در حوزه انتخابیه هستند عده‌ای از مردم می‌گویند که مجلس تعطیل است در حالی که چنین اظهاراتی تحریف محسوب می‌شود؛ به دلیل مشغله نمایندگان آنها از تحقیق و تفحص تعدادی از همکارانمان از مرکز بررسی‌های استراتژیک نهاد ریاست جمهوری مطلع نبودند و ای کاش اجازه داده می‌شد تعداد بیشتری از نمایندگان این تقاضا را ثبت کنند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: مصطلح شده که مجلس زمانی که جلسه علنی ندارد مردم می‌گویند که تعطیل است در حالی که آن هفته یکی از پرکارترین هفته‌های مجلس محسوب می‌شود؛ چراکه نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود درفته و مشکلات مردم را بررسی کرده و برای رفع آن با مسؤولان جلسه مستمر دارند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول