اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

گوشت قرمز ارزان می‌شود/ آخرین قیمت گوشت در تبریز

مدیرعامل کشتارگاه تبریز در آستانه عید سعید فطر مقرر شد، قیمت‌های گوشت را در فروشگاه‌های کشتارگاه تبریز تعدیل نماییم.

گوشت قرمز ارزان می‌شود/ آخرین قیمت گوشت در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم قدرتی اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار گوشت در تبریز و طبق توافقی که با پیمانکارمان در فروشگاه‌های کشتارگاه انجام دادیم، مقرر شد در آستانه عید سعید فطر قیمت‌ها را در فروشگاه‌های کشتارگاه تبریز تعدیل نماییم.

وی گفت: خوشبختانه اکنون با توجه به تمهیدات انجام شده کیفیت گوشت کشتارگاه تبریز بسیار بالاست و اقدامات این سازمان در شناسنامه‌دار کردن گوشت استحصالی از اقبال خوبی از طرف قصابی‌ها برخوردار شده و مردم استقبال خوبی از این طرح کرده‌اند.

وی افزود: متاسفانه در برخی از قصابی‌های سطح شهر دیده می‌شود که گوشت بدون شناسنامه ارائه می‌گردد که این مسئله می‌تواند باعث سودجویی و فرصت‌طلبی گردد.

قدرتی ادامه داد: نبود شناسنامه در گوشت که بعضا حتی از قیمت مصوب هم پایین‌تر فروخته می‌شود، موجب می گردد شهروندان با عدم اطلاع از جنسیت و سن دام استحصالی دقت و اطلاع کافی از خرید گوشت نداشته باشند.

مدیرعامل کشتارگاه تبریز تاکید کرد: در صورت برخورد با چنین تخلفاتی می‌بایست با شماره تلفن ۱24 یا بازرسی سازمان کشتارگاه تبریز تماس گرفته تا در اولین فرصت با این اقدام غیر قانونی برخورد گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ارتباط مستقیم سلامت مردم با سلامت گوشت مصرفی و همچنین اراده راسخ اداره کل دامپزشکی در جهت جلوگیری از تولید و عرضه گوشت غیراستاندارد و ناسالم به مصرف‌کنندگان، شهرداری تبریز نیز دوشادوش دستگاه‌های ذی‌ربط تمامی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را برای تامین امنیت غذایی شهروندان‌ به‌کار می‌بندد.

وی اظهار امیدواری کرد، در راستای اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و در سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، این سازمان به حول و قوه‌الهی تمامی امکانات خود را به کار خواهد بست تا بتواند در اجرای امر رهبری و خدمت به مردم نجیب با تمام قوا حرکت نماید.

شایان ذکر است، نرخ جدید فروش گوشت شناسنامه‌دار نر کشتار روز را در فروشگاه‌های کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز به شرح زیر اعلام شد:

- گوشت شناسنامه دار گوساله نر جوان کشتار روز مخلوط بدون استخوان به قیمت کیلویی۱۲۰ هزار تومان

-  گوشت  شناسنامه‌دار نیم‌شقه گوسفند نر بره کشتار روز به قیمت کیلویی ۱۱۱ هزار تومان

- گوشت شناسنامه‌دار گوسفند نر بره کشتار روز بدون دمبه به قیمت کیلویی ۱20 هزار تومان

- گوشت شناسنامه‌دار ران گوسنفد نر بره با راسته به قیمت کیلویی ۱۲۵ هزار تومان

  آدرس فروشگاه شماره یک:

تبریز-جاده آذرشهر-بعد از پلیس راه-کیلومتر  7 جاده پیاذر-بعد از روستای تازه‌کند نرسیده به روستای ساتلو داخل مجموعه کشتارگاه

 آدرس فروشگاه شماره دو:

تبریز- فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول