اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

محمد: مردم گله مند از کارگزاران هستند نه از نظام/ به صورت مستقل وارد انتخابات شدم

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برداشت من این است که مردم دارای مشکلات عدیده ناشی از سوء مدیریت از عملکرد کارگزاران نظام و دولت و بی‌عدالتی ها هستند و لازم است یک تحول بزرگ اتفاق بیفتند.

محمد: مردم گله مند از کارگزاران هستند نه از نظام/ به صورت مستقل وارد انتخابات شدم

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، سعید محمد کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان ثبت نام در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: ثبت‌نام در انتخابات عزم مرا نشان می‌دهد. 

وی ادامه داد: برداشت من این است که مردم دارای مشکلات عدیده ناشی از سوء مدیریت از عملکرد کارگزاران نظام و دولت و بی‌عدالتی ها هستند و  لازم است یک تحول بزرگ اتفاق بیفتند. 

محمد تصریح کرد: مردم گله مند از کارگزاران هستند نه از نظام. این درحالی است که خداوند آنقدر منابع به کشور داده که بتوانیم مشکلات مردم را کاهش یا حل کنیم. رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است و نیازمند مشارکت حداکثری مردم هستیم.

وی تصریح کرد: برنامه های ما مبتنی روابط با همسایگان است. نگاه به برنامه‌های ۵+۱ خطای استراتژیکی است.

وی ادامه داد: این تحول در حوزه برقراری عدالت در همه حوزه ها مردم نسبت به کارگزاران نظام گلایه مند هستند نه نظام؛ چون از سو تدبیرها بی و عملی ها ناراحت هستند و سفره آنان هر روز کوچکتر شده است درحالی که منابع غنی خداوند به کشور عطا کرده که با آن می توانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا با تاکید براینکه به دنبال تحول همه جانبه هستیم، گفت: با مشارکت جوانان سعی می کنیم این تحول را رقم بزنیم هرچند از تجربه هم استفاده می کنیم.

وی افزود: در همه عرصه های نظام نیاز به اصلاحات با تکیه بر اصول داریم؛ رمز موفقیت ما مردم است و به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان پشتوانه دولت سیزدهم نیاز داریم وخود مردم در صحنه باشند و از برنامه تحولی حمایت کنند.

محمد در پاسخ به سوالی مبنی که اگر ابراهیم رئیسی وارد انتخابات شود به نفع وی کناره گیری می‌کنید یا خیر بیان داشت: فعلا آقای رئیسی اعلام کاندیداتوری نکرده است اگر اعلام کاندیداتوری کند سپس اعلام نظر می‌کنم.

محمد تصریح کرد: بنده به صورت مستقل وارد انتخابات شدم و به هیچ جریانی تعلق خاطر ندارم و‌ معتقدم‌ همین دو قطبی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی به جامعه ضرر زده است.

محمد درباره اینکه آیا گفته می شود مذاکرات درباره برجام در دولت بعد هم ادامه خواهد داشت و آیا اگر مذاکره با آمریکا نیز اتفاق بیفتند شما چگونه عمل خواهید کرد، خاطر نشان کرد: توصیه من این است که طرف مقابل به میز مذاکره برگردد در آن صورت ما با همه کشورها تعامل خواهیم کرد اما این را نیز باید بگویم که بنده دور زدن و خنثی کردن تحریم ها را بلد هستم و کاری خواهیم کرد که تحریم‌ها برداشته شود.

وی درباره اینکه آیا از رهبری برای حضور در انتخابات اجازه گرفته اید گفت: از نظر بنده شان رهبری نیست که ما این روند را انجام دهیم هرچند بعضی ها مشورت‌هایی را انجام دادند اما ما براساس بیانیه گام دوم در این مسیر گام برداشتیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول