اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

سقوط هواپیمای فوق سبک در اراک و جان باختن سرنشینان/ اعزام تیم بررسی سازمان هواپیمایی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیمای فوق سبک فانتوم 29-11 یک دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه اراک سقوط کرد و متاسفانه هر دو سرنشین این هواپیما جان باختند.

سقوط هواپیمای فوق سبک در اراک و جان باختن سرنشینان/ اعزام تیم بررسی سازمان هواپیمایی

محمدحسن ذیبخش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: هواپیمای فوق سبک فانتوم 29-11 امروز ساعت 10:06 صبح از فرودگاه اراک تیک‌آف (پرواز) کرد و در ساعت 10:07 این هواپیما سقوط کرد. 

وی با بیان اینکه این پرواز آموزشی بوده است، گفت: متأسفانه در این حادثه هر دو سرنشین هواپیما شامل خلبان اصغر نمازیان و دانشجو حمید مرادی جان باختند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه این هواپیما متعلق به شرکت خصوصی بوده است، گفت: هواپیما از نوع فوق سبک و آموزشی و مدل فانتوم 29-11 بوده است. 

ذیبخش اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، تیم بررسی سانحه سازمان هواپیمایی به محل وقوع حادثه در اراک اعزام شدند و در حال جمع‌آوری اسناد هستند و پس از بررسی‌های دقیق، علت وقوع این حادثه اعلام می‌شود. 

به گزارش فارس، طول باند فرودگاه اراک پیش از این 3 هزار متر بود که با اقدامات بهینه‌سازی به 3 هزار و 700 متر ارتقا یافته است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول