اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

150 کیلومتر راه‌های عشایری بهمئی بازگشایی شد

رئیس امور عشایر بهمئی از باگشایی150 کیلومتر راه‌ عشایری در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پروژه بازگشایی راههای عشایری شهرستان بهمئی جهت تسهیل در مسیر عبور و مرو ر ۷۹۰ خانوار عشایری این شهرستان در دستور کار اداره امور عشایر قرار گرفت.

150 کیلومتر راه‌های عشایری بهمئی بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی روح‌الله شجاعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون پروژه بازگشایی راههای عشایری شهرستان بهمئی جهت تسهیل در مسیر عبور و مرو ر ۷۹۰ خانوار عشایری این شهرستان در دستور کار اداره امور عشایر قرار گرفت و مهمترین جاده‌های عشایری شهرستان به خصوص در فصل کوچ به مناطق ییلاقی بازگشایی و مرمت شد.

رئیس امور عشایر شهرستان بهمئی افزود: با تلاش و حمایت اداره کل امور عشایر استان و توجه ویژه مدیرکل امور عشایر و فرماندار شهرستان بهمئی تاکنون ۱۵۰ کیلومتر راه عشایری شهرستان بازگشایی، تسطیح و چاله‌زدایی شده و امید است تا رسیدن به نقطه مطلوب و بازگشایی تمام راههای عشایری شهرستان این پروژه ادامه یابد.

شجاعی گفت: مهمترین مشکل عشایر این شهرستان دسترسی نامناسب به راههای مالرو است و با رفع مشکل راه های عشایری بعنوان اولین زیر ساخت توسعه مابقی مشکلات عشایر از قبیل دسترسی به آموزش ،بهداشت و خدمات عمومی و رفاهی رفع می‌شود.

وی افزود: میزان اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل و بازگشایی ۷۵۰  کیلومتر راه عشایری شهرستان بیست میلیارد ریال برآورد می‌شود که  اداره‌کل امور عشایر استان و فرمانداری شهرستان بهمئی پیگیر تصویب و تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه هستند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول