اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

یادداشت‌| سه‌گانه بی‌تدبیری دولت تدبیر در پاوه

مدت‌ها است نوشتن و نقد کردن در پاوه بی فایده شده است و انگار هیچ گوش شنوایی برای نقد و حل مشکلات و مطالبات مردم نیست. اساسا انگیزه و تلاشی در پاوه برای توسعه و رفع مشکلات مردم مشاهده نمی‌شود.

یادداشت‌| سه‌گانه بی‌تدبیری دولت تدبیر در پاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مدت‌ها است نوشتن و نقد کردن در پاوه بی فایده شده است و انگار هیچ گوش شنوایی برای نقد و حل مشکلات و مطالبات مردم نیست. اساسا انگیزه و تلاشی در پاوه برای توسعه و رفع مشکلات مردم مشاهده نمی‌شود.

صدای نارضایتی‌های مردم هر روز بلند و بلندتر به گوش مسؤولان تدبیر و امید می‌رسد، اما افسوس که انگار گوش این عزیزان را پنبه گذاشته‌اند و این همه فریاد را نمی‌شوند. حل مشکل بیکاری جوانان ما هیچگاه دغدغه دولتمردان تدبیر و امید در پاوه نبوده است چون اگر بود حداقل در آمارهای عملکردی جایگاه آخر جدول ارزیابی‌های خود مسؤولان تدبیر و امید استان قرار نمی‌گرفتند.

می خواهم از سه‌گانه بی‌تدبیری دولت تدبیر و امید در شهرستان پاوه حرف به میان بیاورم که بی‌شک سرآمدش موضوع انتقال آب هانی‌کوان به پاوه است (پس از تقریبا دو دهه)، مسکن مهر و گازرسانی به نوسود که علی‌رغم همه وعده‌های دروغ هنوز و شاید سال‌های دیگر هم محقق نشود.

با وجود آن‌که استاندار کرمانشاه در ظاهر امر مدیری دلسوز و متعهد و پیگیر رفع مشکلات مردم است، اما هرگز نارضایتی‌های گسترده مردم پاوه را از عملکرد مدیرانش در این چند ساله نشنید! چون اگر می‌شنید قطعا با توجه به روحیاتی که دارد واکنشی در خور این مردم از خود نشان می‌داد.

آقای بازوند باید بدانند به دلیل وجود مدیران ناتوان و ضعیف و حمایت‌های گسترده از آن‌ها نه تنها کارنامه دولت متبوع مردودی است بلکه کارنامه وی نیز در این دیار سرشار از شکست و ناکامی است.

مسکن مهر پاوه بدترین وضعیت را از جهت تاخیر در بهره‌برداری در کل کشور دارد و علی‌رغم ورود رئیس محترم قوه قضائیه به دلیل بی‌کفایتی و بی‌تدبیری مدیران اجرایی شهرستان هنوز بلاتکلیف باقی‌مانده است. این در حالی است که اگر مدیران و مسؤولان مربوطه کوچک‌ترین دغدغه مردم را می‌داشتند الان وضعیت به شکل دیگری بود.

انتقال آب هانی‌کوان به پاوه با گذشت هشت سال از مدیریت ناکارآمد آقایان تدبیر و امید در پاوه هنوز بلاتکلیف بوده و در این فصل سال آب مشترکین چندین ساعت در شبانه روز قطع است. در حالی‌که میلیاردها تومان برای آبرسانی هزینه شده و مردم همچنان در حسرت بهره‌برداری از آن هستند و متاسفانه باید گفت مدیران شهرستان خود را به خواب خرگوشی زده‌اند.

گازرسانی به شهر نوسود علی‌رغم وعده‌های چند باره استاندار مبنی بر پایان آن تا نوروز ۹۸ و ۹۹ هنوز در نیمه راه بوده و سرنوشت آن نامعلوم است. مردم اورامانات ممکن است به دلایل مختلف سکوت کنند، اما هرگز این بی‌کفایتی‌ها را فراموش نخواهند کرد.

چشم و چراغ مردم این دیار در حال حاضر فقط دستگاه قضایی است که اگر ورود مسؤولان قضایی پاوه در برخی از امورات هم نبود حالا دیگر معلوم نبود در دیار ما چه اتفاقاتی می‌افتاد.

کارنامه سراپا شکست دولت تدبیر و امید در پاوه به واسطه مدیران ناکارآمد، قطعا اگر سیاه سیاه نباشد بی‌شک سیاه است. این کارنامه‌ در حالی مردود می‌شود که بیش از ۷۵ درصد این مردم نجیب به دولت ناکارآمد تدبیر و امید رای دادند و چه قدر سخت و ناراحت کننده است که پاداش این مردم به پاس حمایت از تدبیر و امید؛ هشت سال ناکارآمدی، هشت سال عقب‌ماندگی، هشت سال بی‌انگیزگی و… باشد.

====================

یادداشت: فرهاد صالحی

====================

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول