اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته و عید سعید فطر در استان مرکزی

رئیس پلیس راهور استان مرکزی از اعمال محدودیت‌های تردد خروج پلاک‌های بومی از استان و ممنوعیت ورود پلاک‌های غیربومی در استان در تعطیلات پایان هفته و عید سعید فطر خبر داد و گفت: اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه نیز در این مدت تشدید می‌شود.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته و عید سعید فطر در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سید علی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا همزمان با سراسر استان‌ها محدودیت‌های تردد نیز در سطح استان مرکزی اعمال خواهد شد.

وی افزود: از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت محدودیت‌های ترافیکی برای خروج پلاک‌های بومی و ممنوعیت تردد برای ورود پلاک‌های غیربومی در سطح استان اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی با بیان اینکه تردد پلاک‌های بومی در سطح استان بلامانع است از همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در اجرای هر چه بهتر طرح‌های محدودیت‌های کرونا قدردانی کرد و از عموم مردم خواست تا حد امکان از سفرهای غیرضروری و ترددهای بین‌شهری در استان نیز جهت پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس خودداری کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: متخلفان نقض محدودیت‌های کرونایی در شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

وی از تشدید برخورد با ترددهای شبانه در استان مرکزی خبر داد و بیان داشت: همچنین محدودیت‌های تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد ادامه خواهد داشت و برابر طرح، رانندگان متخلف به میزان ۲۰۰ هزار تومانی اعمال قانون خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی اضافه کرد: در تعطیلات پایان هفته ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هرگونه ممنوعیت تردد می‌باشند.

حسینی اظهار داشت: مجوزهایی از سوی فرمانداری‌ها برای برخی افراد از قبیل پزشکان، کادر درمانی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به این ایام صادر شده نیز اگر دارای اعتبار باشند از این قاعده مستثنی می‌باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول