اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

امر به معروف و نهی از منکر باید مردمی شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید عرصه را فراهم کنیم تا مردم وارد میدان امر به معروف و نهی از منکر شوند، گفت: مردمی شدن این حرکت زمانی عملی می‌شود که از محله‌ و کوچه‌ها آغاز شود.

امر به معروف و نهی از منکر باید مردمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: مردم ما مسلمانند، از بدی‌ها بیزار و دوست‌دار خوبی‌ها هستند و ما باید این عرصه را فراهم کنیم تا مردم وارد میدان شوند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سطح کشور در حال خودیابی است، ادامه داد: همیشه دغدغه‌مند بودیم که چرا این ستاد واقعٱ احیا کننده امر به معروف و نهی از منکر نیست و عملکرد آن تنها در جلسات خلاصه می‌شود و نقش آمرین به معروف و ناهیان از منکر دیده نمی‌شود، البته لازمه این کار حرکت عظیم در سطح کلان بود.

نکونام اظهار کرد: اخیراً از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خبرهای خوبی به گوش می‌رسد و قانونمند شدن ستاد احیا نشانه‌های آن است که بر اساس این قانون اختیارات و جایگاه خوبی را پیدا کرده و هم قانونٱ موظف است ایفای نقش کند و هم مصوباتش عملیاتی شود.

وی افزود: استفاده از این فرصت‌های توان ما را نشان می‌دهد که همین مسئله محله‌محوری یکی از حرکت‌های خوب در این مسیر است زیراکه اعتقاد داشتیم امربه‌معروف و نهی از منکر باید از بطن جامعه شروع و جامعه نسبت به این مسئله فعال شود چون این مسئله تا جایی که خاصه دولت باشد نتیجه نمی‌دهد و مردمی شدن این حرکت زمانی عملی می‌شود که از محله‌ و کوچه‌های مردم آغاز شود.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان با اجرای طرح «محله محور» می‌تواند الگویی برای کل کشور باشد و ستاد آماده شنیدن نظرات اعضا و پخته شدن طرح‌ها است.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول