اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

به‌کارگیری فناوری‌های نوین در نظام مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از به‌کارگیری فناوری‌های نوین در نظام مالیاتی برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم خبر داد.

به‌کارگیری فناوری‌های نوین در نظام مالیاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری در دیدار با نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی به تشریح آخرین وضعیت مالیاتی در استان پرداخت و عنوان کرد: وضعیت وصول مالیات در سال گذشته روند بسیار خوبی را داشته که مرهون تلاش و جدیت کارکنان خدوم و پاک‌دست این اداره کل هستیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان ادامه داد: در شرایط سخت کرونا کارکنان این اداره کل همواره با جدیت و پشتکار در محل کار خود حضور داشته و با ایثار و از خودگذشتگی در راه تحقق سیاست‌های سازمان امور مالیاتی کشور گام برداشته‌اند.

انوری با اشاره به هوشمند سازی نظام مالیاتی و پیاده‌سازی طرح جامع مالیاتی در کشور گفت: هدف از اجرای طرح جامع مالیاتی هوشمندساز، به‌کارگیری فناوری‌های نوین در نظام مالیاتی و ایجاد نظام جامع اطلاعات مالیاتی هوشمند در سطح کشور است و اجرای کامل این طرح موجب افزایش رضایتمندی مؤدیان مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز عدالت مالیاتی بیش از پیش مورد توجه نظام مالیاتی بوده و با ایجاد نظام مالیاتی شفاف و منصف موجبات رضایتمندی مؤدیان مالیاتی فراهم شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان با اشاره به اینکه وصول مالیات باید توأم با اصول باشد بر لزوم رضایتمندی مردم در امر پرداخت مالیات و برقراری عدالت اجتماعی تأکید کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول