اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امیرآبادی:رفتارهای پرسپولیسی ها را استقلالی ها می کردند تا الان محروم شده بودند/نزدیک دربی ملاحظه کاری نکنید

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: اگر بازیکنان استقلال حرکات بازیکنان بازی سپاهان و پرسپولیس را می کردند تا الان محروم شده بودند.

امیرآبادی:رفتارهای پرسپولیسی ها را استقلالی ها می کردند تا الان محروم شده بودند/نزدیک دربی ملاحظه کاری نکنید

مهدی امیر آبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: استقلال مقابل ذوب آهن به خودش باخت و اصلا خوب کار نکرد. این تیم اصلا در حد و اندازه های خودش نبود و با وجود اینکه فرصت برای گلزنی زیاد داشت بازی را واگذار کرد.

وی افزود: فوتبال هزار بالا و پایین و اتفاق دارد.نمی خواهم در مورد مسائل فنی حرف بزنم چون همین تیم در آسیا خوب کار کرده است ولی بازیکنان استقلال روی اشتباهات فردی بازی را به ذوب آهن واگذار کردند و نباید چنین اتفاقی تکرار شود.

کاپیتان اسبق استقلال درباره دیدار حساس آبی پوشان مقابل پرسپولیس گفت: دربی اصلا به نتیجه بازی قبل ربطی ندارد. اینکه تصور کنیم چون پرسپولیس مقابل سپاهان خوب بازی کرده  و استقلال هم به حریفش باخته حتما سرخپوشان برنده بازی هستند، یک حرف نادرست است. من سالها در دربی بازی کرده ام و مسائل قبل و بعد از آن را خوب می فهمم.از بازیکنان استقلال می خواهم فکر و ذکرشان را روی مسابقه جمعه بگذارند نه چیز دیگر. بازی قبل تمام شد و رفت، اگر این بازی را ببرند تمام شرایط به نفع آنها خواهد شد.

امیرآبادی با انتقاد از اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: این بازی را همه دیدند، اتفاقاتی در آن رخ داد که اگر در یک جای دیگر صورت می گرفت بلافاصله بازیکنان دو تیم محروم می شدند.نمی دانم تا کی قرار است این اتفاقات را مدیریت کنند. تصمیم گیرندگان ملاحظه کاری می کنند چون نزدیک دربی است؟

وی تاکید کرد: قانون بباید برای همه و استقلال و پرسپولیس هم نباید داشته باشد. باور کنید اگر بازیکنان استقلال آن رفتارها را می کردند تا الان محروم شده بودند. بهتر است مسئولان فدراسیون فوتبال ملاحظه کاری نکنند و قبل از دربی هر تصمیمی در مورد این مسابقه می گیرند را اعلام کنند تا حق تیم های دیگر ضایع نشود. اگر بازیکنان استقلال هم در بازی با ذوب آهن چنین رفتارهایی می کردند باید سریعا به رفتار آنها رسیدگی می شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول