اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
فیلم اختصاصی فارس از عملیات دستگیری اعضای بزرگترین باند قاچاق چوب شمال کشور 10 نفر از اعضای بزرگترین باند قاچاق چوب شمال کشور طی عملیات غافلگیرانه پلیسی در کردکوی دستگیر شدند.
۱۴۰۰-۲-۲۱ ۱۵:۰۱ http://fna.ir/1bds5
0

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ۱۰ نفر از اعضای بزرگترین باند قاچاق چوب شمال کشور طی عملیات غافلگیرانه پلیسی در کردکوی دستگیر شدند.

اعضای این باند پس از سه ماه عملیات اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی گلستان در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در یکی از روستاهای شهرستان کردکوی دستگیر شدند.

سه نفر از اعضای این باند از نیروهای شرکتی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان بوده‌اند که با این باند بزرگ همکاری می‌کردند.

تعدادی از اعضای این باند از استان‌های تهران و همدان بوده و در این عملیات دستگیر شدند و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر مرتبطان و اعضای احتمالی باند ادامه دارد.

در این عملیات ۱۵۰ تن چوب الوار شده توقیف شد.

اعضای این باند در جنگل‌های استان گلستان اقدام به قطع درخت و الوار کردن تنه درختان در محل قطع درختان می‌کرده و با استفاده از احشام و انواع خودرو آنها را به پایین‌دست منتقل، دپو و به فروش میرسانده و یا به استان‌های دیگر منتقل می‌کردند.

پرونده توسط پلیس و دستگاه قضایی برای کشف ابعاد مختلف فعالیت در جریان است.

انتهای پیام/83004

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول