اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

معصومی: حتما در انتخابات ۱۴۰۰ رای می‌دهم/ نباید تنور کشورهای بیگانه را داغ کنیم

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه من حتما و بدون شک در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رای می‌دهم گفت:‌ این حرکت فقط و فقط یک معنی بزرگ دارد، آن هم نشانگر «همبستگی ملی» ما ایرانیان است.

معصومی: حتما در انتخابات ۱۴۰۰ رای می‌دهم/ نباید تنور کشورهای بیگانه را داغ کنیم

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، پروانه معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگر گفت: بالاخره بعد از یک سال و نیم احتیاط برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا و رعایت کامل و در خانه ماندن حالا با آگاهی نسبت به موقعیت و کنترل این بیماری در حد لازم، حضور در یک سریال تلویزیونی که قرار است ماه محرم از یکی از شبکه‌های سیما روی آنتن برود را پذیرفته‌ام.

معصومی در همین راستا ابراز کرد: در مورد جزئیات این سریال هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم چراکه تا این لحظه در سوکت خبری ساخته شده و اسمی از آن در هیچ جا برده نشده است اما خوشبختانه لوکیشن اصلی این سریال نزدیک به محل زندگی در منطقه صومعه سرا که شهری در نزدیکی رشت است بوده و برای همین خیالم از این بابت راحت است که در شرایط کرونایی لازم نیست بین محل زندگی‌ام با دیگر شهرها در تردد باشم.

این بازیگر به رعایت کلیه اصول بهداشتی در پشت صحنه این سریال محرمی ابراز کرد: خوشبختانه تمام اصول بهداشتی در این مجموعه رعایت می‌شود و تمامی گروه به جز بازیگران هر یک دو ماسک زخیم بر صورت دارند و گاهی دلم برای آنها میسوزد که چطور نفس می‌کشند اما از طرفی خیال ما بازیگران که به اجبار بدون ماسک مقابل دوربین ظاهر می‌شویم راحت است و فکر میکنم کار در چنین موقعیتی اشکالی نداشته باشد و می‌تواند به بقای کار یک بازیگر در این شرایط سخت کمک کند.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰پیرامون این رویداد مهم سیاسی اظهار کرد: من حتما و بدون شک در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ رای می‌دهم می‌دانید چرا؟ چون معتقدم و می‌دانم که شاید همه چیز در کشور ما ایده‌ آل نیست همانگونه که در هیچ کشور دیگری اوضاع اید‌ه‌آلی وجود ندارد اما ما نباید با قهر و مخالفت تنور شعله‌ور کشورهای بیگانه و خارجی را داغ کنیم تا آنها در مورد ما نظر بدهند.

معصومی در همین راستا ابراز کرد: من معتقدم اگر من و هرکسی که در این مملکت زندگی می‌کند برای بستن دهان دیگران و کشورهای خارجی که همه منتظر بر هم پاچیده شدن کشور ما هستند پای صندوق‌های رای حاضر شوند چرا که این حرکت فقط و فقط یک معنی بزرگ دارد، آن هم نشانگر «همبستگی ملی» ما ایرانیان است، بنابراین من رای می‌دهم برای اینکه به دنیا هم‌بستگی ملی ما ایرانیان را نشان دهم.

این بازیگر تلویزیون خاطرنشان کرد: من حتی مطمئن هستم که شاید به آن کاندیدی که رای می‌دهم شاید مثل دیگر رییسان جمهور پیشین کارآمد نباشد و همه خواسته‌های من و دیگران را برآورده نکند و قول‌هایی که به ماه داده‌ است را فراموش کند اما باز هم می‌گویم رای می‌دهم تا اجازه ندهم دیگران در مسائلی که در کشور ما و بین ما وجود دارد اجازه دخالت به خود بدهند و همبستگی‌ ملی ما به همه ثابت شود.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول