اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نماینده کنگره: حملات اسرائیل به غزه «اقدام تروریستی» است

نماینده کنگره آمریکا تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس اشغالی را «اقدام تروریستی» توصیف کرد.

نماینده کنگره: حملات اسرائیل به غزه «اقدام تروریستی» است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا روز گذشته (دوشنبه) تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را در نوار غزه که به شهادت دست‌کم ۲۰ فلسطینی از جمله ۹ کودک منجر شد، «یک اقدام تروریستی» توصیف کرد.

روزنامه «ینی شفق» ترکیه گزارش کرد، عمر در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، این گونه نوشت: «فلسطینیان مستحق محافظت هستند. برعکس اسرائیل، برنامه‌های دفاع موشکی چون گنبد آهنین برای محافظت از غیرنظامیان فلسطینی وجود ندارد».

وی سپس با تأکید بر لزوم محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها ادامه داد: «عدم محکوم کردن این‌گونه حملات در هفته عید (فطر)، بی‌وجدانی است».

مسجد الاقصی و مناطق پیرامون آن در بیت المقدس، از شروع ماه مبارک رمضان تا به امروز، شاهد حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی بود که در نتیجه مقاومت ساکنان قدس، چند صد تن از اهالی قدس اشغالی مجروح شدند.

بعد از پایان ضرب‌الاجل گروه‌های مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها برای توقف تجاوزات به قدس اشغالی و فلسطینی‌ها، گروههای مقاومت فلسطین از شب گذشته حملاتی را به اراضی اشغالی در دستور کار قرار داده اند که با پاسخ رژیم صهیونیستی به منازل مسکونی و غیرنظامیان در نوار غزه مواجه شده است.

براثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی تا کنون صدها نفر مجروح و دهها نفر نیز به شهادت رسیده‌اند. این درحالیست که منابع اسرائیلی گزارش دادند که ارتش این رژیم در حال تقویت مواضع خود اطراف نوار غزه و احتمال آغاز عملیات زمینی علیه گروه‌های مقاومت فلسطینی است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول