اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 100 هزار بسته غذای گرم در زنجان/ برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: 100 هزار بسته غذای گرم توسط شورای هماهنگی خیریه اوقاف بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

توزیع 100 هزار بسته غذای گرم در زنجان/ برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن

محمدتقی فاتحی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال به‌خاطر شیوع ویروس کرونا از برگزاری مراسم‌های حضوری محروم بودیم، اما برنامه‌های جایگزین اجرایی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان از توزیع ۱۰۰ هزاربسته غذا گرم توسط شورای هماهنگی خیریه اوقاف بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در همین راستا ۵۰۰ بسته معشیتی هرکدام به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان توسط حسینیه و امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان نیز توزیع شد.

وی با اشاره به ذبح ۲۴ راس گوسفند در زنجان به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان افزود: از این مبلغ ۵۰ میلیون برای حسینیه اعظم ۵۰ میلیون تومان از عواید موقوفات متصرفی و غیر متصرفی و ۲۰ میلیون تومان توسط خیرین و مراکز افق امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان تأمین شده است.

فاتحی‌نژاد همچنین از توزیع ۲ هزار افطاری ساده و مساعدت به نیازمندان به مبلغ ۱۰ میلیون تومان از عواید مرتبط با ماه رمضان خبر داد و گفت: این کمک‌ها نیز برای رفع نیازهای نیازمندان هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان همچنین از برگزاری مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: مسابقات قران کریم شهرستان زنجان در ایام دهه کرامت در حسینیه اعظم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت در این مسابقات شرکت کنند، اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۱۳ خرداد برای ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اقدام کنند.

فاتحی‌نژاد با اشاره به اینکه اوقاف چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف را  برگزار می‌کند، اضافه کرد: مسابقات در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، ترتیل، حفظ، دعاخوانی، همسرایی، همخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول