اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جایگاه برتر سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید حفظ شود

استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل تلاش کنند تا جایگاه برتر کشوری استان در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید، در سال ۱۴۰۰ حفظ شود.

جایگاه برتر سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در دویست و هشتاد و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: نیاز است تا به‌صورت ویژه و مستمر، درخواست‌های متقاضیان و واحدهای تولیدی در خصوص دریافت تسهیلات رونق تولید توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شود و در این خصوص همچون سال گذشته اهتمام جدی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه استان سمنان در سال گذشته توانست جایگاه برتر کشوری در خصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید را به خود اختصاص دهد، افزود: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان، در سال جاری نیز حداکثر تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به کار گیرند.

استاندار سمنان تأکید کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید به‌صورت کاربردی و مستمر برگزار شود تا با اجرای مطلوب مصوبات، ضمن تسریع در حرکت چرخ صنعت استان سمنان، مشکلات کارگری در استان نداشته باشیم.

آشناگر با اشاره به تخصیص سهمیه جدید پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در استان سمنان از محل طرح «تام»، گفت: مبلغ حدود یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح «تام» برای رفع مشکلات صنعت و تولید استان اختصاص داده شد.

وی خاطرنشان کرد: بالغ‌بر ۵۰ درصد کل تسهیلات پرداختی در قالب رونق تولید در سال گذشته است که باید از این ظرفیت مطلوب به بهترین نحو ممکن برای تقویت تولید و صنعت در استان سمنان بهره ببریم و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل نیز در این خصوص تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول