اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

حمایت قاطع باشگاه تراکتور از خطیبی

مدیر تیم فوتبال تراکتور ضمن اعلام حمایت هیات‌ مدیره باشگاه از رسول خطیبی، بیان داشت که او برنامه پنج‌ساله در تراکتور دارد.

حمایت قاطع باشگاه تراکتور از خطیبی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسن آذرنیا درباره وضعیت تیم پس از دیدار مقابل پیکان، اظهار داشت: با تصمیم رسول خطیبی پس از بازگشت تیم به تبریز، بازیکنان یک روز استراحت کردند و تمرینات از امروز (سه‌شنبه) زیر نظر کادر فنی از سر گرفته خواهد شد. 

وی با تأکید بر موضع باشگاه درباره حمایت از رسول خطیبی، یادآور شد: رسول خطیبی برای تراکتور برنامه پنج‌ ساله دارد و هیات‌ مدیره نیز قاطعانه از او حمایت می‌کند. خطیبی با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما در لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود از گروه شده‌ایم و روند تیم خوب است. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده در لیگ برتر نیز نتایج درخشان تراکتور آغاز می‌شود.

آذرنیا در مورد آخرین وضعیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، گفت: این دو بازیکن با ما تا پایان فصل قرارداد دارند و باشگاه به‌صورت عام از کلیه طرفین قرارداد با خود درخواست دارد که ضمن احترام به تصمیمات هیأت مدیره و کادر فنی، رفتارهای خود را با مقررات و مفاد قرارداد فی مابین تطبیق دهند. در همین راستا باشگاه با آقایان شجاعی و دژاگه برای اخذ هماهنگی بیشتر آنها با تصمیمات قانونی هیأت مدیره و کادر فنی در حال مذاکره و تفاهم است.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول