اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

جزئیات اقامه نماز عید فطر در حرم رضوی اعلام شد

نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) اقامه می‌شود.

جزئیات اقامه نماز عید فطر در حرم رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، این مراسم معنوی قبل از طلوع آفتاب با تلاوت آیات قرآن کریم و بیان احکام شرعی روز عید فطر آغاز و سپس نماز این عید فرخنده به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اقامه می‌شود.

به دلیل حضور گسترده نمازگزاران در این روز و به منظور حفظ سلامت زائران و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، صحن پیامبر اعظم(ص)، صحن‌های پیرامونی و دور برگردان‌های حرم مطهر رضوی به صورت شطرنجی و با فاصله مفروش می‌شود.

همچنین به منظور معطرسازی صحن و سرای بارگاه رضوی، هنگام اقامه نماز عید فطر به صورت ویژه گلاب‌پاشی و عودسوزی انجام می‌شود و در تمام مبادی ورودی حرم مطهر، مواد ضد عفونی و برگه‌های نماز برای استفاده زائران توزیع می‌شود.

به زائران عزیز توصیه می‌شود به جهت رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی سجاده و مهر همراه خود داشته باشند، همچنین استفاده از ماسک الزامی است.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول