اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فریبا: تیم مجیدی استارت قهرمانی را با شکست پرسپولیس بزند/ علیه استقلال دو روزه حکم می‌دادند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:استقلال اگر می‌خواهد در این فصل قهرمان لیگ برتر شود باید استارت قهرمانی را با شکست پرسپولیس بزند.

فریبا: تیم مجیدی استارت قهرمانی را با شکست پرسپولیس بزند/ علیه استقلال دو روزه حکم می‌دادند

بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار روز جمعه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: این حرف خیلی کلیشه‌ای شده که دربی شرایط خاص خود را دارد و ربطی به شرایط دو تیم در جدول لیگ ندارد. اگرچه این بازی هم مثل همه مسابقات دیگر لیگ سه امتیاز دارد اما سه امتیاز دربی با همه بازی‌ها فرق دارد و از نظر هواداران خیلی مهم است.  برخی از هواداران دو تیم حاضرند که تیم‌شان قهرمان نشود اما برنده دربی شود. 

وی افزود: استقلال اگر می‌خواهد در این فصل قهرمان لیگ برتر شود باید استارت قهرمانی را با شکست پرسپولیس بزند. استقلال در بازی قبل مقابل ذوب آهن خوب نبود. بازیکنان سنگین و خسته بودند و بد هم آوردند با اینکه فرصت چندانی به ذوب آهن ندادند اما روی یک ضربه کاشته و اشتباه فردی گل خوردند. فوتبال همین است در همیشه بر روی یک پاشنه نمی‌چرخد. آن بازی تمام شد و بازیکنان باید آن را فراموش کنند. فوتبال همیشه بر روی پاشنه درستش نمی چرخد. 

فریبا با اشاره به شرایط فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: هر دو تیم بازیکنان خوبی دارند و هر دو تیم هم تهاجمی بازی می‌کنند و امیدوارم بازی قشنگی شود.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه این تیم در کدام خطوط نسبت به پرسپولیس برتری دارد، گفت: استقلال خط هافبک و خط حمله خوبی دارد. بخصوص در خط حمله از پرسپولیس جلوتر است. دفاع استقلال هم با بازگشت ووریا غفوری بهتر می‌شود و حضور فرشید اسماعیلی هم باعث خواهد شد که خط هافبک استقلال هم جان بگیرد. استقلال در صورت رعایت فاصله مناسب خطوط می‌تواند به پرسپولیس به خوبی فشار بیاورد. 

وی در مورد شرایط فنی پرسپولیس گفت: تمام فشار پرسپولیس از کناره‌هایش است جایی که نعمتی و امیری حضور دارند و بیشتر گل‌هایی که این تیم می‌زند از طریق اورلب این دو بازیکن است. استقلال حتما باید فکری به حال کناره‌هایش بکند. البته کامیابی‌نیا و نوراللهی هم شوتز‌ن هستند و حتی مهاجمانش هم خوب شوت می‌زنند. در این بازی معمولا موقعیت گل کم به دست می‌آید و هر تیمی که کم اشتباه کند پیروز خواهد شد.

فریبا در مورد اتفاقات حاشیه‌ای بازی پرسپولیس و سپاهان و اینکه استقلالی‌ها انتظار دارند برخی بازیکنان پرسپولیس به دلیل این حواشی قبل از دربی محروم شوند، گفت: اگر چنین اتفاقاتی برای تیم‌های دیگر بخصوص استقلال رخ می‌داد دو روزه برایش حکم صادر می‌کردند. با این حال امیدوارم کمیته انضباطی نشان بدهد که همه تیم ها را به یک چشم می‌نگرد و عکس العمل مناسب کمیته انضباطی را در این مورد داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول