اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کلنگ ساخت کلانتری ۱۳ ساوه بر زمین زده شد

با حضور فرمانده انتظامی استان مرکزی، نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس و دیگر مسئولین کلنگ ساخت کلانتری 13 ساوه در شهرک علوی بر زمین زده شد.

کلنگ ساخت کلانتری ۱۳ ساوه بر زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام سبزی نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس بعد از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی این پروژه امنیت را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های جامعه دانست و گفت: نیروی انتظامی به‌عنوان حافظ جان و مال و نوامیس مردم در راستای تأمین امنیت تلاش‌های فراوانی انجام داده که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه در بخش‌های خرقان و نوبران باید تقویت کلانتری‌ها در دستور کار قرار بگیرد گفت: علیرغم وجود روستاهای متعدد در این دو بخش یک کلانتری جوابگو نیست و باید برای تقویت کلانتری در این بخش‌ها نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه در مجلس همچنین ساخت کلانتری در شهرک علوی را قابل ستایش دانست و گفت: شهرک علوی با این جمعیت نیاز مبرم به یک کلانتری داشت که امیدواریم ساخت و تجهیز آن هرچه سریع‌تر انجام شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز با قدردانی از اهمیت دادن مسئولان به مقوله امنیت گفت: شروع ساخت کلانتری جدید در ساوه را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم با مساعدت مسئولین هرچه سریع‌تر این کلانتری به بهره‌برداری برسد.

سردار مفخمی شهرستانی با بیان اینکه مردم این منطقه با ساخت و راه‌اندازی این کلانتری از آرامش و امنیت بیشتری برخوردار خواهند شد افزود: امنیت یک کار جمعی است که نیاز به حمایت، همکاری و تعامل همه رده‌ها، سازمان‌ها و مردم دارد ضمن اینکه با اتمام این پروژه بحث ارتقا امنیت در این منطقه اتفاق خواهد افتاد.

وی با تقدیر از همکاری مسئولان در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: ساخت کلانتری در سطح شهر ساوه و این منطقه ضرورت به خاطر جغرافیای کلانتری دوازده ضرورت داشت که خوشبختانه آغاز ساخت آن در ماه مبارک رمضان شروع شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه نیز در حاشیه این مراسم با بیان اینکه با توجه به وضعیت جرائم در شهرستان و گستردگی و افزایش جمعیت ساخت این کلانتری در سال ۹۴ مصوب شده بود گفت: متأسفانه با گذشت ۶ سال و به خاطر مشکلات مختلف اجرای این طرح به تعویق افتاده بود که خوشبختانه در سال جاری با مساعدت‌های صورت گرفته کلنگ ساخت آن بر زمین زده شد.

علی‌اکبر عیسی آبادی گفت: علیرغم دستورالعمل‌های ناجا مبنی بر رایگان بودن زمین‌های کلانتری اما این اتفاق در ساوه رخ نداد و زمین با قیمت منطقه‌ای از مسکن و شهرسازی خریداری و سند آن اخذ شد.

وی با اشاره به اخذ مجوز ساخت کلانتری از استان افزود: با مذاکرات صورت گرفته با گروه صنعتی شیشه کاوه مقرر شد عملیان فونداسیون این کلانتری توسط این گروه صنعتی انجام شود و در ساخت این کلانتری نیز مشارکت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: به خاطر اینکه زمین مذکور ۲۵۰۰ متر بوده و شاید بودجه‌های ناجا جوابگوی تمام این پروژه در موعد مقرر نباشد مسئولین شهرستان باید با همت و تعامل و همچنین بهره‌مندی از خیرین ساخت این کلانتری را به سرانجام برسانند.

عیسی آبادی با بیان اینکه کلانتری ۱۲ ساوه به‌تنهایی جوابگوی حوزه استحفاظی خودش نیست خاطرنشان کرد: ازدحام جمعیت و حجم مراجعین در کلانتری ۱۲ ساوه موجب شده که کار به آن کیفیتی که باید انجام نشود لذا ساخت این کلانتری باری را از دوش کلانتری دوازده ساوه برداشته و به ارتقا امنیت منطقه کمک خواهد کرد.

وی ساخت این کلانتری را در ۳ طبقه به متراژ ۶۵۵ متر عنوان کرد و افزود: با ساخت این کلانتری پلیس تخصصی را در آن مستقر خواهیم کرد چراکه با توجه به جرائم این منطقه حضور پلیس آگاهی خیلی از مشکلات را حل خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ابراز امیدواری کرد این کلانتری ظرف 6 ماه آینده ساخته و در دهه فجر افتتاح شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول