اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

کمک 76 میلیارد تومانی دانش‌آموزان در ایام کرونا

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی گفت: در بحث مشارکت در کمک‌های نوع‌دوستانه، شاهد جمع‌آوری ۷۶ میلیارد تومان در کرونا توسط دانش‌آموزان بودیم.

کمک 76 میلیارد تومانی دانش‌آموزان در ایام کرونا

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، ارشیر دهقانی معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی در نشست خبری که به مناسب سالگرد سازمان دانش‌آموزی برگزار شد، با بیان اینکه ۳ راهبرد اساسی را پیگیری می‌کنیم، اظهار کرد: یکی از این راهبردها بحث ضریب نفوذ در بین دانش‌آموزان است که تا افق ۱۴۰۴ باید به پوشش ۲۵ درصد دانش‌آموزان برسیم که در حال حاضر ۳ میلیون نفر را تحت پوشش داریم.

وی با بیان اینکه راهبرد دوم دانش‌افزایی و توان‌افزایی اعضاست که در دستور کار قرار داد، گفت: راهبرد سوم، جریان‌سازی فعالیت‌های تربیتی در اجتماع است.

دهقانی افزود: از فروردین سال گذشته تاکنون به جای اینکه سازمان دانش‌آموزی تولید محتوا کند، ۶۷۰ هزار دانش‌آموز در عرصه تولید فیلم، پادکست و کلیپ همکاری کردند و همچنین ۱۶۷۰ ساعت فیلم آموزشی نیز از سوی دانش‌آموزان تولید شده است و اکنون ۸۰۰ ساعت از این فیلم‌های آموزشی قابلیت استفاده را دارند.

وی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در پویش‌ها جزو برنامه‌های جریان ساز ماست، گفت: در بحث مشارکت دانش‌آموزان در کمک‌های نوع‌دوستانه شاهد جمع‌آوری ۷۶ میلیارد تومان در کرونا توسط دانش‌آموزان بودیم.

دهقانی ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی در آموزش و پرورش یک قطعه است که اهمیت بالایی دارد و بستر اجرای ۵ ساحت از ۶ ساحت تربیتی را دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول