اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری شرور سابقه‌دار در مهدی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر گفت: در جریان وقوع درگیری در این شهرستان، شرور سابقه‌دار با شلیک دقیق مأموران انتظامی زمین‌گیر شد.

دستگیری شرور سابقه‌دار در مهدی‌شهر

احمد حاج‌پروانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مهدی‌شهر اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری در منطقه حاشیه‌ای شهر مهدی‌شهر بلافاصله عوامل پلیس امداد این شهرستان به محل واقعه اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی در صحنه حادثه مشاهده کردند، فرد زورگیر با تهدید سلاح سرد وارد خودرو دو نوجوان مهدیشهری شده و قصد زورگیری از این دو را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدی‌شهر از آغاز اقدامات پلیسی و عملیات دستگیری عامل این واقعه خبر داد و گفت: فرد زورگیر نیز در این نبرد با اسپری گاز اشک‌آور از محل متواری شد.

حاج‌پروانه با اشاره به تغییر مراقبت‌های ویژه تیم یگان امداد در این راستا بیان کرد: در نهایت با شلیک دقیق پلیس و اصابت گلوله به پای مجرم وی زمین‌گیر شد.

وی با بیان اینکه شرور دستگیرشده دارای سوابق متعدد کیفری ازجمله شرارت، سرقت، تعدی به مأموران و ... در کارنامه خود بوده است، گفت: دستگیری و پایان شرارت این فرد توسط مأموران انتظامی موجی از رضایت و خرسندی شهروندان مهدی‌شهری را به همراه داشته است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول