اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ممنوعیت تردد بین‌شهری در گیلان

رئیس پلیس راهور گیلان از محدودیت تردد بین‌شهری در گیلان خبر داد و گفت: از ساعت ۱۴ امروز لغایت ۲۵ اردیبهشت علاوه بر ممنوعیت ورود و خروج به گیلان، تردد بین‌شهری نیز دارای محدودیت است.

ممنوعیت تردد بین‌شهری در گیلان

امیر طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه ورود خودروهای غیربومی در تعطیلات آخر هفته ممنوع است، اظهار کرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر شرایط ناپایدار این بیماری در استان به‌منظور پیشگیری از شدت یافتن شیوع آن و جلوگیری از ورود ویروس تغییریافته به گیلان، پلیس از ورود و خروج خودروهای با پلاک غیربومی در تعطیلات آخر هفته به مناسبت عید فطر‌ جلوگیری می‌شود.

وی از محدودیت تردد بین‌شهری در گیلان خبر داد و گفت: ماهیت محدودیت‌های تردد ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا جلوگیری از ورود و خروج غیرضروری بین استانی و شهری به‌منظور قطع زنجیره کرونا بوده از ساعت ۱۴ امروز لغایت ۲۵ اردیبهشت علاوه بر ممنوعیت ورود و خروج به گیلان، تردد بین‌شهری نیز دارای محدودیت است.

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به جریمه خودروهای غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی گیلان بیان کرد: تردد خودروها از شهرهایی که بر اساس رنگ‌بندی اعلامی از سوی وزارت بهداشت دارای شرایط زرد، قرمز و نارنجی هستند به سایر شهرهای این‌چنینی ممنوع بوده و متخلفان توسط دوربین‌ها رصد و اعمال قانون می‌شوند.

طالبی با درخواست از مردم در خصوص رعایت محدودیت‌های اعمال‌شده در جاده‌های کشور افزود: پلیس راهور در انجام‌وظیفه محوله در خصوص اعمال قانون خودروهای غیربومی و الزام به برگشت آن‌ها به شهرهای خود اقدام می‌کند لذا از تمامی مردم درخواست دارم به اخبار غیررسمی و غیر مرتبط در خصوص عدم اعمال قانون تردد‌های بین‌شهری توجه نکنند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول