اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کارآمدی نظام را به صورت جزیره‌ای نباید دید/مسیر پیمایش انقلاب امیدواری ایجاد می‌کند

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: کارآمدی نظام را اگر به صورت جزیره‌ای ببینیم ممکن است دچار ضعف و مشکل شویم اما اگر به دید کلی نگاه کنیم مسیری که از اول انقلاب تاکنون پیموده شده امیدواری ایجاد می‌کند.

کارآمدی نظام را به صورت جزیره‌ای نباید دید/مسیر پیمایش انقلاب  امیدواری ایجاد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی امشب در همایش سیاسی تراز انقلاب با محوریت کارآمدی نظام که به همت انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی و جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: کارآمدی نظام را اگر به صورت جزیره‌ای ببینیم ممکن است دچار ضعف و مشکل شویم اما اگر به دید کلی نگاه کنیم مسیری که از اول انقلاب تاکنون پیموده شده امیدواری ایجاد می‌کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با مقایسه‌ای از قبل از انقلاب تا چهل و سومین سال پیروزی انقلاب تصریح کرد: پیش از انقلاب جمهوری اسلامی، ایران در بین ۲۰۰ کشور دنیا در رتبه‌های ۱۸۵ و ۱۸۶ بود اما امروز در هسته‌ای نهمین، هوافضا هشتیمن، سلول‌های بنیادی هفتیمن، صنایع دفاعی و موشک چهارمین هستیم و رتبه‌های تک‌رقمی زیادی در حوزه‌های مختلف در جهان داریم.

وی با اشاره به اینکه در خیلی از مباحث ایران رتبه اول دنیاست، افزود: سال ۵۵ در همین رفسنجان تعداد زیادی آمریکایی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بودند و روزی که رفتند فکر می‌کردند هنوز در این مجتمع وابستگی به آمریکا ادامه خواهد داشت در حالی که تکنسین‌ها و جوانان ایرانی با ایمان راسخ به خدا و توانایی که داشتند فعل خودکفایی را صرف کردند و استقلال جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اثبات رسیده است.

جلالی با ذکر این مطلب که بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید که یک نوع نگاه جزیره‌ای به کارآمدی نظام است، افزود: ممکن است توسط بعضی‌ها،  ناکارآمدی این دولت به نظام بخورد؛ اما اینگونه نیست.

نماینده مردم رفسنجان و انار گرانی تا ۶۰۰ درصد و همچنین دامنه نفوذ گسترده اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان به اذعان خودشان 6 ماه هزینه کردند و نیرو چیدند تا در یک نقطه ترور سردار سلیمانی انجام شود.

جلالی عنوان کرد: قوه قضائیه ۱۵۰۲ کارخانه را تاکنون وارد مدار و احیاء کرده اما هنوز ۲ هزار کارخانه تعطیل‌شده داریم که به امید خدا احیا خواهند شد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در ادامه به موضوع انتخابات اشاره و تصریح کرد: انتخابات ۱۴۰۰ بی‌نظیر خواهد بود و متفاوت از انتخابات گذشته است.

جلالی بیان کرد: باید در فضای مجازی برای ایجاد امید و مشارکت در بین مردم زمینه را فراهم کنیم رای ندادن مردم مشکلی حل نمی‌کند مشارکت بالا و انتخاب اصلح می‌تواند توانمندی‌های کشور را با نگاه به درون به فعلیت درآورد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشورمان ثروتمند است و همین استان کرمان بهشت معادن است و دارای معادن بی‌نظیر و هزاران کیلومتر مرز آبی است، تأکید کرد: نباید با وجود این داشته‌ها فقر داشته باشیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول