اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اتفاقات و تحرکات عجیب در تراکتور/ برگزاری تمرین تبریزی ها با 7 بازیکن!

تمرین تیم فوتبال تراکتور روز گذشته با حضور هفت بازیکن برگزار شد.

اتفاقات و تحرکات عجیب در تراکتور/ برگزاری تمرین تبریزی ها با 7 بازیکن!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته بسیاری از بازیکنان تیم تراکتور با انتشار یک استوری مشترک به وضعیت مالی خود و پرداخت نشدن دستمزدشان در سه ماه اخیر اعتراض کردند که این موضوع با واکنش شدید عباس الیاسی، رییس هیات مدیره باشگاه مواجه شد.

این عضو هیات مدیره با اعلام اینکه بازیکنان تراکتور تحت تاثیر برخی تحرکات بیرونی اینگونه دست به اعتراض و حاشیه سازی زده و هیچ اسمی بزرگ تر از تراکتور نیست، از پایبندی محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه به تعهدات خود و افزایش مبلغ قرارداد برخی نفراتی که قرارداد بلند مدت داشتند خبر داده و این اعتراض ها را مصداق نمک‌نشناسی بازیکنان دانسته‌ است.

این در شرایطی است که طبق ادعای رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور بازیکنان این تیم در فصل جاری بین ۶۰ تا ۷۰ درصد دریافتی داشته اند اما خود بازیکنان اعلام کرده اند در سه ماه اخیر پولی به آنها پرداخت نشده است.

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه، دو کاپیتان تراکتور از زمان بازگشت تیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تبریز نرفته‌اند و در تهران حضور دارند. ظاهراً دلیل اصلی شرکت نکردن آنها در تمرینات و بازی های تراکتور همین مسائل مالی است.

از طرفی پس از غیبت شجاعی و دژاگه، در تمرین روز گذشته تراکتور هم بسیاری از بازیکنان رویه آنها را پیش گرفتند تا رسول خطیبی و دستیارانش مجبور شوند هفت بازیکن جوان تیم را تمرین بدهند.

طبق پیگیری های خبرنگار فارس در زمان حضور این تیم تبریزی در امارات بین ۱۵۰۰ تا ۲ هزار درهم به عنوان بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است و آنها پس از یکی از بردهای خود هم ۳۰۰ دلار پاداش گرفته اند اما بازهم اعتقاد دارند این دریافتی با آنچه پیش از این به آنها وعده داده شده است فاصله زیادی دارد.

تمرین روز گذشته تراکتور در شرایطی برگزار شد که حتی بسیاری از بازیکنان بومی شاخص مثل پیمان بابایی و سامان نریمان جهان هم در آن حاضر نشدند.

مشخص نیست در تراکتور چه اتفاقاتی رخ داده که باید در میانه فصل و درحالی که بازی ها حساس شده بازیکنان این تیم این چنین جو را بهم بریزند و از سوی مدیریت باشگاه هم از ابتدا چند بار تغییر کرده و معلوم نیست چه شرایطی در این باشگاه هست که مدیران آن دوام نمی آورند. 

با همه این شرایط رسول خطیبی به بازیکنان اعلام کرده ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز باید در تمرین شرکت کرده و خود را برای دیدار با صنعت‌نفت آماده کنند اما در شرایط فعلی باید دید آیا آنها حاضر می‌شوند با گذشت سه روز از بازی با پیکان تمرینات خود را آغاز کنند؟

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول