اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ارائه تخفیف ۱۵ درصدی پرداخت عوارض‌های کسب تا پایان خرداد

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از ارائه تخفیف 15 درصدی عوارض‌های کسب و مشاغل در صورت پرداخت در سه ماه ابتدایی سال خبر داد.

ارائه تخفیف ۱۵ درصدی پرداخت عوارض‌های کسب تا پایان خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد وحیدنیا با اشاره به اهمیت پرداخت عوارض صنفی، اظهار داشت: عوارضی که شهرداری از اصناف مطالبه می‌کند شامل عوارض از مشاغل مشمولان قانون نظام صنفی و مشمولان غیر قانون نظام صنفی است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه مشمولان قانون نظام صنفی دامنه آن مشخص است که شامل اصناف و کسبه سطح شهر می‌شود، خاطرنشان کرد: اصناف باید عوارضی را تحت عنوان عوارض کسبی پرداخت کنند.

وحیدنیا ادامه داد: مشمولان غیر قانون نظام صنفی مانند پزشکان، دفاتر وکلا و اسناد رسمی، مهندسین ناظر و سایر دفاتر هستند که آن‌ها نیز عوارضی تحت عنوان عوارض مشاغل را باید سالیانه بپردازند.

وی با اشاره به چگونگی پرداخت این عوارض تصریح کرد: اگر مشمولان در طول ۳ ماه ابتدای سال عوارض خود را پرداخت کنند ۱۵ درصد تخفیف، اگر در ۳ ماهه دوم پرداخت کنند ۱۰ درصد و اگر سه ماه سوم پرداخت کنند مشمول ۵ درصد تخفیف می‌شوند.

وحیدنیا با تأکید بر اینکه پرداخت عوارض سبب توسعه شهرها می‌شود، یادآور شد: شهر موجود زنده‌ای بوده که پویایی آن در گروی همکاری شهروندان است و این همکاری منجر به رشد و توسعه شهر و افزایش خدمات به خود شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول