اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اکرم الکعبی: خون کسانی که در عراق به دنبال سازش با اسرائیل هستند، مباح است

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء گفت که سازشگران با رژیم صهیونیستی مهدورالدم هستند و این جنبش با مزدوران عادی‌سازی و صهیونیست‌ها در یک سطح برخورد می‌کند.

اکرم الکعبی: خون کسانی که در عراق به دنبال سازش با اسرائیل هستند، مباح است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء پس از چراغ سبز برخی برای عادی‌سازی تدریجی روابط عراق با رژیم صهیونیستی، پیامی را در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد.

 شیخ اکرم الکعبی در این پیام، ضمن مهدور الدم خواندن سازشگران با رژیم صهیونیستی گفت: «برخورد ما با چنین اشخاصی مانند برخوردمان با اسرائیل است. ما اقداماتمان را در ملأ عام انجام خواهیم داد و در این راستا از کسی ترس و واهمه‌ای نداریم.»

او با بیان اینکه «خدواند متعال پیروزی را برای ملت فلسطین مقدر کرده است»، نوشت: «خائنان و مزدوران توهم نداشته باشند که می‌توانند سازش با صهیونیست‌ها را در جامعه عراق ترویج دهند. مزدوران شیطان باید بدانند که ما به محکوم کردن، نپذیرفتن و یا مقابله با عادی سازی روابط بسنده نمی‌کنیم.»

وی هشدار داد: «از نظر ما سازشگر با اسرائیل ــ هر که می‌خواهد باشد ــ مهدور الدم است و برخورد ما با او مانند برخوردمان با صهیونیست‌ها است. ما اقداماتمان را در ملاء عام انجام خواهیم داد و در این راستا از کسی ترس و واهمه‌ای نداریم.»

دبیرکل نُجَباء افزود: «هدف از اقدامات برخی نفوذی‌ها و مزدوران ــ که به دروغ خود را به انقلابی‌ها و مطالبه‌گران حقوق ملت عراق منتسب می‌کنند، اما به اجرای نقشه‌های پلید صهیونیستی از قبیل برافروختن آتش، ترور و مختل کردن زندگی می‌پردازند ــ برای همه واضح و آشکار شده و شخصِ پشت پرده آن، مشخص است.»

شیخ اکرم الکعبی در پایان ضمن درخواست از جوانان  آگاه عراقی برای فریب نخوردن از مزدوران وابسته به کشورهای متخاصمِ با عراق، تصریح کرد: «این‌ها از سوی برخی طرف‌های مشکوک حمایت مالی می‌شوند تا وحدت، فرهنگ، سخاوت و اخلاق والای ملت ما را به همراه استقلال و معیشت آن هدف قرار دهند.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول