اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیشگامی جهادگران این‌بار در تزریق واکسن کاربالینی

رضا دهقان مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مازندران به‌عنوان نماینده گروه‌های جهادی در تزریق واکسن کاربالینی ایران ـ کوبا به نمایندگی از گروه‌های جهادی پیشگام شد و به عنوان پنج نفر داوطلب در روز نخستین روز این تزریق واکسن کرونا را دریافت کرد.

پیشگامی جهادگران این‌بار در تزریق واکسن کاربالینی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، این روزها مهربانی و همدلی در میان مردم موج می‌زند و همه در پی این هستند گوی سبقت از دیگری بربایند که در این میان خدمات گروه‌های جهادی؛ جهادگرانی که طی ۱۵ ماه گذشته حتی یک لحظه آرام و قرار نداشتند و عزم‌شان را جزم کردند و پای کار بودند، مثال‌زدنی است.

از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا کمبود ماسک موضوعی خود را به‌صورت ویژه نشان داد و صف‌های طولانی برای خرید ماسک مشکل کمبودها را بیشتر نشان داد، اما این گروه‌های جهادی بودند که پای کار آمدند و کارگاه‌های تولیدی را به راه انداختند که چرخشان کماکان می‌چرخد.

 

قرارگاه جهادی امام رضا(ع) مازندران یکی از گروه‌هایی بوده که در این روزهای سخت پابه پای مردم بوده از تولید ماسک، گان و لوازم بهداشتی و ضدعفونی گرفته تا کمک به کادر درمان، تشییع اموات، کمک به معیشت همچنان در صحنه بوده و هست.

این جهادگران برای کمک به مردم به‌صورت دلی به مناطق‌کم برخوردار می‌روند تا در حوزه‌های مختلف کمک‌رسان باشند؛ البته قبل از کرونا در بحران‌های مختلف از سیل و زلزله گرفته،کارهای بزرگی انجام دادند که کماکان نیز این خدمات ادامه دارد.

موضوعی که جهادگران را دلگرم کرده این است که آنان بر پایه باور قلبی‌شان ایستادند و علاقه‌مند هستند هر جا که نیاز باشند وارد صحنه شوند.

 

رضا دهقان مسؤول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مازندران قبلا به‌عنوان نماینده گروه‌های جهادی آمادگی خود را در بحث تزریق واکسن اعلام کرده بودند،در بحث تزریق واکسن به نمایندگی از گروه‌های جهادی پیشگام شد.

وی در این‌باره در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز تزریق مرحله سوم کارآزمایی بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا در بابل، اظهار کرد: در بابل به ۳ هزار نفر این واکسن تزریق می‌شود که از بین این افراد ۴۰۰ نفر از جهادگران قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مازندران نام‌نویسی کردند.

بارها و بارها این جمله از آقای دهقان شنیدیم که «ما یک جان ناقابل بیشتر نداریم»، و این بار هم آقای دهقان و گروه‌شان  با همان روحیه جهادی وارد میدان شدند و  هم در بحث تزریق و هم در بحث کمک به تزریق آمادگی خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه ما برای کمک آمدیم، افزود: به نمایندگی از تمام بچه‌های جهادی نسبت به تزریق واکسن اقدام کردم که به مردم بگویم ما جهادگران هرجا که نیاز باشد در صحنه هستیم و پیش‌قدم می‌شویم.

از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا جهادگران میدان را خالی نکردند از تولید ماسک و گان گرفته تا محلول ضدعفونی و کمک به کادر درمان ، تشییع پیکر و کمک به معیشت افراد آسیب دیده پیش‌قدم شدند و کماکان میدان را خالی نکردند و همچنان نیز حضورشان پررنگ است.

 به‌عنوان مسؤول قرارگاه جهادی بر خودم تکلیف دانستم در این کار پیشقدم شوم تا هم  فضایی ایجاد شود و هم کمکی به کادر درمان شود.

وی بیان کرد: جهادگران همه یک هدف را دنبال می‌کنند و همواره تلاش می‌کنیم در بحران حضور داشته باشیم تا کمک حال همنوعان خود باشیم.

گفتنی است،اقدامات خیرخواهانه گروه جهادی امام رضا (ع) استان مازندران از بحران‌های مختلف سیل، زلزله و اکنون هم کرونا، بدون در نظر گرفتن مرزهای استانی، بسیار مؤثر واقع شده و گامی در راستای رفع محرومیت‌زدایی  است که در نوع خود قابل تحسین است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول