اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

شبهه و شایعه

خشم شبکه سعودی از ضرب شست حماس به رژیم صهیونسیتی

شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال، درصدد است تا به هر ترتیب که شده از شدت خسارت‌هایی که صهیونیست‌ها در ساعات گذشته متحمل شدند، بکاهد.

خشم شبکه سعودی از ضرب شست حماس به رژیم صهیونسیتی

از شایعه تا واقعیت: گروه‌های مقاومت فلسطینی در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان‌های مسکونی غزه، با صدها موشک، تل‌اویو و شهرک‌های اطراف آن را مورد حمله قرار دادند. این حملات منجر به هلاکت دست‌کم 4 صهیونیست و خسارات انبوهی در شهرهای اشغالی شد.

 

شدت حملات به قدری است که خبرنگار شبکه 20 رژیم صهیونیستی اذعان کرده که این رژیم در معرض شدیدترین حملات موشکی در تاریخ خود از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی قرار گرفته است.

طبق اعلام رسانه‌های اسرائیلی، بسیاری از صهیونیست‌ها به پناهگاه‌های خودشان رفتند و حتی در برخی شهرها از جمله اللد آنطور که شهردارش گفته کنترل شهر از دستشان خارج شده است.

 

 

از سوی دیگر طی روزهای گذشته بسیاری از چهره‌ها و وزشکاران مطرح ایران و جهان از جمله علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، روزبه چشمی و محمد صلاح (بازیکن مسلمان لیورپول)،  پل پوگبا(ستاره فرانسوی، منچستر یونایتد) سادیو مانه(بازیکن لیورپول)، خبیب(رزمی‌کار برجسته مسلمان جهان) و ... از فلسطینیان حمایت کردند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 

 

مردم آزادی خواه نیز در آمریکا، انگلیس، کانادا، اسپانیا و .. به خیابان‌ها آمدند و علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

 

 

 

 اما در این میان شبکه‌ سعودی‌ای که اسم ایران را یدک می‌کشد، بدون اشاره به وحشتی که به جان صهیونیست‌ها افتاده و بارها موشک‌های گروه‌های مقاومت از گنبد آهنین آن ها عبور کرده حتی چند صهیونیست را هم به هلاکت رسانده، درحال دفاع از این سامانه و عادی نشان دادن زندگی اسرائیلی‌ها است.

در همین راستا و بدون اشاره به جنایات صهیونیست‌ها، اقدام به انتشار اظهارنظر آمریکایی‌های می‌کند که نگران یار دیرینه‌شان هسند.

 

البته این شبکه سعودی از شدت ناراحتی و برای منحرف کردن افکار عمومی از خسارت‌هایی که رژیم صهیونیستی در این چند ساعت متحمل شده دست به دروغ پردازی آورده و بدون هیچ سندی، با انتخاب یک عکس معنادار شایعه کمک ماهانه ۲۰ میلیون دلاری ایران به حماس را منتشر کرده است.

 

به گزارش فارس، این شایعه اینترنشنال درحالی منتشر شده است که چند روز پیش نیز کارشناس این شبکه در تحلیلی متوهمانه سوژه کاربران ایرانی شده بود.

کارشناس شبکه اینترنشنال در تحلیلی مدعی شد که خشم و عصبانیت در ایران به جایی رسیده که اطلاعات سپاه، شنود روابط عاشقانه ظریف با یک زن را رسانه‌ای کرده است. منظور این کارشناس یادداشت تسنیم بود که در قسمتی از آن خطاب به ظریف نوشته بود که آیا ظریف هنوز هم به دنبال هزینه میدان به پای دیپلماسی می‌گردد؟ مگر صفحه دختر دوست سابقش را فالو ندارد...یعنی کارشناس این شبکه سعودی-لندنی، عبارت «دخترِ دوستِ سابق» را «دوست دخترِسابق» خوانده و بر اساس این خوانش اشتباه برای مخاطبان این شبکه ماهواره‌ای تحلیل ارائه داد.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول