اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

محدودیت ترافیکی روز عید فطر در کرمانشاه اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از اعمال برخی محدودیت‌های ترافیکی روز عید سعید فطر در شهر کرمانشاه خبر داد.

محدودیت ترافیکی روز عید فطر در کرمانشاه اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ فضل‌الله شیری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ صبح روز عید فطر در خیابان مدرس حدفاصل میدان آزادی تا تقاطع مدرس اعمال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به برگزاری نماز عید سعید فطر مقابل مسجد جامع، خیابان‌ها و کوچه‌هایی که ورودی آن‌ها به سمت خیابان مدرس است شامل محدودیت ترافیکی می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: محدودیت توقف در طول خیابان مدرس از ساعت یک بامداد روز عید برای پاکسازی خیابان مدرس از وسایل نقلیه اجرایی و هیچ خودرو و موتورسیکلتی در این ساعت حق توقف و پارک در محدوده اعلام شده را ندارند.

وی، کسبه و ساکنین محل در مسیر خیابان مدرس توصیه کرد از پارک خودرو و وسایل نقلیه در مسیر یاد شده خودداری کنند چرا که وسیله نقلیه آن‌ها به پارکینگ منتقل خواهد شد.

شیری ادامه داد: شهروندان می‌توانند در زمان اجرای طرح محدودیت از خیابان‌های مجاور مانند بلوار کوهساری به بلوار افشار طوس و خیابان جلیلی به خیابان شریعتی استفاده کنند.

وی در پایان با بیان اینکه محدودیت ترافیکی تا پایان برگزاری نماز عید، دعا و خطبه‌ها ادامه خواهد داشت، از شهروندان خواست با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول