اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

ظریف وارد دمشق شد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات سوریه و بررسی آخرین تحولات سرزمین‌های اشغالی وارد دمشق شد.

ظریف وارد دمشق شد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه) به منظور دیدار و تبادل نظر در خصوص موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای و همچنین بررسی آخرین تحولات سرزمین‌های اشغالی و تجاوزات رژیم صهیونیستی به مقدسات مسلمانان، در راس هیأتی به سوریه سفر کرد و دقایقی پیش وارد دمشق شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در  این سفر علاوه بر دیدار و تبادل نظر با مقامات بلندپایه دولت سوریه با رهبران گروه‌های فلسطینی مقیم سوریه نیز دیدار و آخرین وضعیت تحولات صحنه فلسطین اشغالی را مورد گفت‌وگو قرار خواهد داد.

در گفت‌وگوی تلفنی اخیر فیصل المقداد و ظریف، وزیر خارجه سوریه از ظریف برای سفر به دمشق دعوت کرده بود. فیصل المقداد در این گفت‌وگو گزارشی از وضعیت داخلی سوریه، آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و روابط این کشور با همسایگان ارائه و از وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای دیدار از سوریه دعوت به عمل آورد که ظریف نیز از این دعوت، استقبال کرد. (اینجا بخوانید)

وزیر امور خارجه ایران در هفته‌های گذشته و در چارچوب دیپلماسی رمضان به قطر، عراق، کویت و عمان سفر و با مقامات این کشورها دیدار و در خصوص مسائل دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به رایزنی پرداخته بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول