اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برگزاری نماز عید فطر در 49 بقعه امام‌زادگان اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نماز عید فطر امسال در 49 بقعه شاخص استان اصفهان و بقاع دارای فضای باز برگزار خواهد شد.

برگزاری نماز عید فطر در 49 بقعه امام‌زادگان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان  به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام ولی‌اله روان اظهار داشت: در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا، نماز عید فطر در ۴۹ بقعه شاخص و بقاع دارای فضای باز برگزار خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با اشاره به برنامه‌های حوزه اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ابراز داشت: در این زمینه هشت هزار بسته با کمک خیران و درآمد موقوفات تأمین شد که از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ در شهرستان اصفهان بود که رونمایی از آن در مسجد جامع اصفهان انجام شد.

وی با بیان اینکه تفسیر قرآن در بقاع شاخص استان اصفهان برای نخستین‌بار در بقاع متبرکه استان اصفهان به صورت جامع و کامل انجام شد، اضافه کرد: این برنامه‌های تولیدی از صدا و سیمای مرکز استان قبل از نماز مغرب پخش می‌شد.

روان با اشاره به اینکه توزیع افطاری‌های ساده را در مناطق محروم استان اصفهان داشتیم، ادامه داد: حدود ۶۰ هزار افطاری در این زمینه توزیع شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه با تأکید بر اینکه در برخی از بقاع استان ترتیل خوانی و جزء‌خوانی را برگزار کردیم، ادامه داد: ویژه‌برنامه «خدیجه مادر امت»، جشن میلاد امام حسن، راه‌اندازی کاروان‌های شادی تحت عنوان طرح «نسیم کرامت» و برگزاری مراسم شهادت حضرت علی و شب‌های قدر در یکسری از بقاع استان از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی با اشاره به اعزام مبلغان به بقاع متبرکه استان اصفهان در ماه مبارک رمضان نیز گفت: در این راستا ۴۰ تا مبلغ از قم اعزام شدند و حدود ۳۰۰ مبلغ نیز در بقاع متبرکه استان مستقر هستند.

روان در پایان با اشاره به ثبت ۳ مورد وقف جدید در طرح ضیافت الهی در استان اصفهان در ماه مبارک رمضان گفت: البته وقف‌های بیشتری صورت گرفته اما هنوز ثبت رسمی نشده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ص/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول