اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

45 دقیقه شرم‌آور برای مسی و بارسلونا +فیلم

مارکای اسپانیا نوشت که 45 دقیقه بازی بارسلونا و لوانته یک نمایش شرم‌آور برای تیم کومان و یاران مسی بود.

45 دقیقه شرم‌آور برای مسی و بارسلونا +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب هفته سی و ششم لالیگای اسپانیا بارسلونا مقابل لوانته به شکلی عجیب به تساوی 3 بر 3 رسید تا عملاً شانس قهرمانی در اسپانیا به حداقل برسد. این نتیجه در حالی رخ داد که بارسلونا در نیمه اول 2 بر صفر از حریف رده چهاردهم جدولی پیش بود اما در نیمه دوم 2 بار کامبک را تجربه کرد تا یک نمایش ضعیف دیگر برای این تیم ثبت شود. 

نشریه مارکا در جلد امروز خود نوشت که یک شکست مفتضحانه دیگر برای بارسلونا (تیتر جالب این روزنامه را در اینجا مشاهده کنید) ولی در گزارش بازی خود تیتر جالبی را در سایت خود به کار برد. مارکا نوشت که در 45 دقیقه بارسلونا قهرمانی را به مادریدی‌ها تقدیم کرد و از رقابت حساس برای جام لالیگا کنار رفت.

این رسانه مادریدی نوشت که 45 دقیقه دوم بازی بارسلونا مقابل لوانته یک نمایش شرم‌آور برای این تیم بود. بازیکنان بارسلونا و کومان یک کابوس دیگر را در یک مسابقه تجربه کردند و 2 بار از حریف کامبک خوردند. مارکا نوشت که تنها دمبله با یک گل و یک پاس گل نمایش خوبی داشت و تصویر ناامیدی کومان روی نیمکت و چهره سرگردان لئو خلاصه ای از حال و روز کنونی بارسلونا را به ما نشان داد.

بارسلونا در 4 بازی اخیر خود در لالیگا از 12 امتیاز تنها 5 امتیاز دریافت کرده و در جایی که باید عیار خود را نشان می‌داد بار دیگر پایش لغزید. این تیم مقابل گرانادا شکست خورد و برابر اتلتیکومادرید و لوانته یک نمایش ضعیف از خود به ثبت رسانید و به تساوی رضایت داد. تنها برد بارسلونا در 4 بازی اخیر به بازی با ویارئال بازی می‌گردد که این تیم با درخشش مسی و گریژمان به برتری رسید. 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول