اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

مانه:نمی دانم چرا امسال بدترین دوران فوتبالم است

مهاجم سنگالی و با تجربه لیورپول می گوید فصلی ضعیف را پشت سر می گذارد.

مانه:نمی دانم چرا امسال بدترین دوران فوتبالم است

به گزارش خبرگزاری فارس، سادیو مانه از عملکردش در فصل جاری راضی نیست. این حرفی است که او در مصاحبه با شبکه کانال پلاس فرانسه بر زبان آورده است.

مهاجم 29 ساله لیورپول در این گفت وگو اعتراف کرد در فصل جاری نسبت به قبل دچار مشکلات بیشتری شده و خودش هم نمی داند چرا امسال، بدترین فصل حضورش بوده است.

وی که در فصل جاری برای لیورپول 44 بازی کرده، در 14 مسابقه سرخ ها، فقط 14 گل زد.

مانه گفت:باید اعتراف کنم این فصل، بدترین دوره فوتبالم بوده است. اگر علتش را بپرسید، نمی دانم چه بگویم. چون پیداکردن پاسخش برای خودم هم سخت است. واقعا نمی دانم.

مانه که در سال 2016 ساوتهمپتون را ترک کرد و راهی لیورپول شد، در باره ضعف امسال خود سعی کرد، پاسخی دهد. او گفت:  من همیشه سعی کردم مثبت باشم ، خواه کارها خوب پیش برود یا بد. همیشه خودرا ارزیابی می کنم و آنچه را انجام می دهم مرور می کنم آیا غذاهای مناسب می خورم یا چیزی را تغییر باید دهم. حتی آزمایش های پزشکی انجام می دهم تا از وضعیت خود مطمئن شوم. این ها به من می گویند حالم خوب است.

ستاره آفریقایی تصریح کرد: می فهمم که در زندگی تغییرات زیادی وجود دارد اما من همچنان تلاش خود را با لیورپول انجام می دهم و شاید این دوره بد سپری شود و به سطح فنی و جسمی معمول بازگردم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول