اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۶ هزار بسته معیشتی در خوزستان توزیع می‌‎شود

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در قالب طرح کمک مومنانه ۶ هزار بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود.

۶ هزار بسته معیشتی در خوزستان توزیع می‌‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور صبح امروز در مراسم رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در خوزستان اظهار کرد: این ایام ماه رحمت و مغفرت رمضان است، امیدواریم خداوند برکات این ماه را برای پیشرفت، آبادانی و سلامتی ملت ما و عبور از موانع همچنان مستدام قرار دهد.

وی افزود: امیدواریم مردم ما هرچه زودتر از شر ویروس منحوس کرونا نجات پیدا کنند. در این زمینه ما نیز برای آرامش مردم و دور کردن استرس کرونا از زندگی‌ مردم تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: بسیج سازندگی یک مجموعه خدمتگزار است که با همت و تلاش جوانان این مرز و بوم رشد کرده و امروز یک مجموعه بالغ برای خدمت‌رسانی است.

وی ادامه داد: امروز در راستای خدمت به مردم و بحث کمک‌های مومنانه با حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان بیش از ۶ هزار بسته غذایی و کمک معیشتی به‌مناسبت عید فطر در استان توزیع می‌شود.

شاهوارپور بیان کرد: در دو ماهه اول امسال حدود ۱۱۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی تهیه و توزیع شده و بخشی از آن نیز در حال توزیع شدن است.

وی افزود: از ابتدای امسال بیش از ۱۲۶ جهیزیه نیز تهیه شده و در اختیار زوج‌های قرار گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) گفت: بسیج سازندگی یک مجموعه پویا، با نشاط و خودجوش است که از جوانان داوطلب و ایثارگر تشکیل شده است. بیش از ۸۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده در نقاط مختلف استان در حال خدمات رسانی هستند. در بخش ساخت و تعمیر منازل تلاش‌های زیادی علاوه بر تلاش‌های انجام شده در دوران سیل، زلزله و آبگرفتی‌های شهری توسط گروه های جهادی انجام شده و در حال انجام است. 

وی ادامه داد: خوزستان بیش از ۴هزار منطقه روستایی دارد، حاشیه‌های برخی از شهرهای خوزستان از نظر مشکلات خدماتی همچون روستاها و حتی بدتر هستند و گروه‌های جهادی با حضور در این مناطق اقدام به خدمات رسانی می‌کنند.

شاهوارپور بیان کرد: توافق نامه ای با کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی داشته‌ایم که با همکاری دستگاه‌های اجرایی و با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی بتوانیم بخشی از مشکلات و آلام مردم را تسکین دهیم. 

وی افزود: در ساخت و تعمیر و تجهیز مدارس و مساجد اقدامات بسیار زیادی در استان توسط گروه‌های جهادی انجام شده است. همچنین در بخش فرهنگی، آموزش‌های عقیدتی و کلاس‌های قرآنی نیز اقدامات متعددی انجام شده است.

وی در پایان به طرح شهید سلیمانی جهت مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: در این طرح گروه‌های جهادی برای شناسایی بیماران کرونایی در سراسر استان اقدام کردند و با اهدای بسته‌های معیشتی و بهداشتی اقدامات شایسته‌ای در این زمینه انجام داده‌اند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول