اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مرزهای قصرشیرین برای مبادلات تجاری در تعطیلات عید فطر فعال است

فرماندار قصرشیرین گفت: فعالیت تجاری در مرزهای پرویزخان و خسروی این شهرستان طبق روال سابق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال خواهد بود.

مرزهای قصرشیرین برای مبادلات تجاری در تعطیلات عید فطر فعال است

مرادعلی تاتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص فعالیت دو مرز پرویزخان و خسروی شهرستان قصرشیرین در تعطیلات عید فطر، اظهار داشت: فعالیت تجاری در این مرزها طبق روال سابق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال حواهد بود.

وی ادامه داد: در صورتی که طرف عراقی پای کار باشد صادرات و واردات انجام می‌شود، البته طرف عراقی فعلا در خصوص فعالیت و یا عدم فعالیت در تعطیلات چیزی اعلام نکرده‌اند.

فرماندار قصرشیرین اولویت محموله‌های صادراتی با میوه و تره‌بار و کالاهای فاسدشدنی عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون روزانه یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه کامیون کالای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان به عراق صادر می‌شود.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به ممنوعیت تردد مسافر از مرزهای مذکور، گفت: تردد مسافر از مرزهای خسروی و پرویزخان در راستای جلوگیری از شیوع کرونا همچنان ممنوع است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول