اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نماز عید سعید فطر در مصلای کاشان برگزار می‌شود

رئیس ستاد نماز جمعه کاشان از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای بقیه‌الله اعظم شهرستان کاشان خبر داد.

نماز عید سعید فطر در مصلای کاشان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا کاشانی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که نماز عید سعید فطر در مصلی بقیه الله اعظم کاشان برگزار می‌شود، اظهار کرد: نماز عید سعید فطر از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح به امامت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی و با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد نماز جمعه کاشان درخواست کرد نمازگزاران برای حضور در نماز عید فطر حتماً از ماسک استفاده کنند و مهر، سجاده و بطری آب به همراه خود داشته باشند و افزود: سالمندان و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند از حضور در نماز عید سعید فطر خودداری کنند.

وی گفت: اکیپ‌های بهداشتی و امدادرسانی و ساماندهی صندوق‌های فطریه در محل برگزاری نماز عید فطر را از دیگر اقدامات ستاد نماز عید فطر کاشان مستقر است.

کاشانی‌نژاد تصریح کرد: اتوبوس‌های سازمان اتوبوس‌رانی از صبح عید فقط ساعت ۶:۳۰ صبح از میدان‌ها اصلی در سطح شهر نسبت به سرویس‌دهی نمازگزاران عید سعید فطر به مصلی بقیه‌الله الاعظم کاشان فعال خواهند بود.

به گزارش فارس، پیش از این مسلم محمودزاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان با اشاره به مصوبات شهرستان کاشان در زمینه برگزاری مراسم نماز عید فطر اظهار داشت: برگزاری نماز تنها در بقاع متبرکه‌ای که دفن اموات ندارند برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس در عید سعید فطر امسال نماز عید فطر در حدود ۱۰ بقعه شهرستان کاشان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول