اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در سایه رزمایش همدلی و مواسات

رییس کمیته امداد ماهدشت از اجرای رزمایش همدلی در این شهر خبر داد و گفت: این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با اهداء ۲۰۰۰ بسته معیشتی و ۲۰ هزار پرس غذای گرم برگزار شد.

توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در سایه رزمایش همدلی و مواسات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجید امیریان، رییس کمیته امداد ماهدشت، در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و همدلی با مشارکت سازمان امور مالیاتی، دفتر امام‌جمعه ماهدشت، مرکز نیکوکاری شهدای ماهدشت و ستاد عتبات عالیات و کانون خادم یاران رضوی ماهدشت، گفت: این مرحله از رزمایش مواسات و همدلی با اهداء ۲۰۰۰ بسته معیشتی و ۲۰ هزار  پرس غذای گرم برگزار شد.

رییس کمیته امداد ماهدشت بیان کرد: به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی در شهرستان ماهدشت مجموع خدمات ارائه‌شده در این مرحله از رزمایش ارزشی بالغ‌بر ۱ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان برآورد شده است.

امیریان به مشارکت در رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد و گفت: مشارکت در پویش از طریق مراجعه حضوری به دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماهدشت و مراکز نیکوکاری در سطح شهر و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸  نزد صندوق امداد خواهد بود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول