اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تزریق واکسن خارج از نوبت یکی از شهرداران استان خراسان جنوبی تایید شد

صحت ماجرای تزریق واکسن سهمیه پاکبانان به یکی از شهرداران خراسان جنوبی توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تایید شد.

تزریق واکسن خارج از نوبت یکی از شهرداران استان خراسان جنوبی تایید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،  ماجرا از یک خبر در فضای مجازی آغاز شد، خبری که حکایت از تزریق واکسن سهمیه ای کرونا به یکی از شهرداران استان  بود، هرچند در تشریح این خبر یکی از سایت‌های خبری استان با شهردار مربوطه گفت‌وگو کرد و وی اینگونه پاسخ داد که چنین موضوعی نبوده است.

وی با بیان اینکه من در حدود یک ماه پیش واکسن کرونا تزریق کردم و ربطی به واکسن پاکبانان نداشته است و به این دلیل بوده است که عمل روده انجام دادم و حدود یک متر از روده‌ام برداشته شده است افزود: لیست سهمیه پاکبانان جداست و 18 سهمیه بوده است و نام من در لیست پاکبانان نیست.

این شهردار اظهار کرد: برخی از پاکبانان به علت ترسی که از واکسن کرونا داشتند، تزریق نکردند که با این افراد صحبت شده تا تزریق کنند و پاکبانی نباشد که تزریق نکرده باشد و من به علت تومور روده تزریق کردم و جدای از سهمیه پاکبانان است و پرونده عمل جراحی و شیمی‌درمانی من موجود است.

وی گفت: در شورای اسلامی شهر نیز توضیح دادم موضوع تزریق واکسن من چه بوده است.

وی در خصوص این‌که شنیده شده وی واکسن را به خانواده خود نیز تزریق کرده‌، گفت: این‌گونه نیست و شماره ملی همسرم مشخص می‌کند که واکسن کرونا تزریق نکرده است و این مطالب را تکذیب می‌کنم.

وی تصریح کرد: لیست پاکبانان شهرداری مشخص است و من نام خود را وارد نکردم و نیازی نیست در این سهمیه وارد شوم.

اما رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ضمن تایید صحت این خبر گفت: متأسفانه یکی از شهرداران که در اولویت تزریق واکسن مربوطه نبوده این کار را انجام داده است.

محمد دهقانی افزود:  بلافاصله پس از اطلاع، موضوع بررسی و برای کلیه افرادی که در این مسئله قصوری کردند پرونده تشکیل شد و پرونده سایر افراد هم در حال انجام است.

وی بیان داشت: بعد از این ماجرا به تمامی مسئولان شهرستانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان ابلاغ شد که نباید از پروتکل ستاد ملی تخطی شود و هرگونه تکرار موضوع برخورد قانونی می‌شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول