اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۱۱۷ مرکز شهری و روستایی در کرمانشاه برای تزریق واکسن کرونا فعال است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۱۱۷ مرکز روستایی و شهری در استان برای تزریق واکسن کرونا فعال است.

۱۱۷ مرکز شهری و روستایی در کرمانشاه برای تزریق واکسن کرونا فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا امروز در نشست ستاد مدیریت واکسن کرونا که با حضور ردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و اعضای ستاد اجرایی واکسیناسیون کرونا برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۱۷ مرکز روستایی و شهری در استان برای تزریق واکسن کرونا فعال است و همچنین ۳۴ مرکز تجمیعی در استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد، ۱۷ مرکز شهری و ۱۸ مرکز روستای در شهرستان کرمانشاه در حال فعالیت هستند و هشت مرکز تجمعی نیز  در این شهرستان مشخص شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در هریک از مراکز تجمعی یک پزشک به همراه حداقل ۱۰ تیم سه نفره که شامل یک نفر واکسیناتور و ۲ نفر جهت ثبت در سامانه است، حضور دارند که کار واکسیناسیون کرونا را بر عهده خواهند داشت.

وی اضافه کرد: هشت منطقه در شهر کرمانشاه به منظور سهولت دسترسی عموم به مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا مشخص شده است.

شکیبا تصریح کرد: اامیدواریم با راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه تزریق واکسن کرونا براساس پروتکل‌های تعیین شده از سوی وزارت بهداشت با شرایط بهتر و جلوگیری از ازدحام و با سرعت عمل بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول