اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری روستایی در کرمانشاه اجرا می‌شود

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: امسال ۳۰۰ کیلومتر مسیر فیبر نوری در مناطق روستایی این استان اجرا می‌شود.

۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری روستایی در کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسیب قبادیان امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به برنامه‌های توسعه اینترنت در روستاهای استان، اظهار داشت: فیبر نوری، از محمل‌های انتقال داده با سرعت بالاست که طی یک‌سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی کم هزینه بودن، پهنای باند بالا و مصرف برق پایین را از مزایای نصب و راه‌اندازی فیبر نوری برای انتقال داده‌ها دانست و افزود: امسال حدود ۳۰۰ کلیومتر فیبرنوری در مناطق روستایی اجرا می‌شود که امیدواریم با انجام این پروژه‌ها حداقل دیگر روستاهای بالای ۲۰ خانوار فاقد اینترنت در سطح استان نداشته باشیم.

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به فعال بودن ۱۱ شرکت ارائه دهنده اینترنت ثابت در استان، تصریح کرد: مجموعه حوزه ارتباطات و مخابرات زحمات زیادی را در دوران کرونا متحمل شدند چون تجربه چنین ترافیکی را نداشتیم، به طوری که در حال حاضر بیش از ۳۲۰ هزار دانش‌آموز استان به شبکه شاد وصل هستند و اگر چنین زیرساخت‌هایی نبود مطمئنا با مشکلات حادتری مواجه می‌شدیم.

انتهای پیام/پ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول