اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد و صندوق ذخیره بسیجیان

کمیته امداد و صندوق ذخیره بسیجیان به منظور توانمندسازی و ارائه خدمات به بسیجیان تحت حمایت، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد و صندوق ذخیره بسیجیان

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، کمیته امداد، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و صندوق ذخیره بسیجیان با حضور علیرضا عسگریان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد و احمد اسفندیاری، مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان به امضا رسید.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در این مراسم با بیان اینکه بخشی از جامعه هدف کمیته امداد به ویژه فرزندان ایتام و محسنین از بسیجیان هستند، گفت: این تفاهم‌نامه با هدف توانمندسازی و ارتقای خدمت‌ رسانی به جامعه هدف بسیجیان تحت حمایت با کمک صندوق ذخیره بسیجیان به امضا رسید.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مشترک کمیته امداد و صندوق ذخیره بسیجیان برای ارائه خدمات به خانواده‌های مشمول این تفاهم‌نامه، افزود:کمک به ایجاد اشتغال پایدار از طریق اجرای طرح‌های اقتصادی و دانش‌بنیان و توسعه کسب و کار بسیجیان تحت حمایت کمیته امداد از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

عسگریان با بیان اینکه صندوق ذخیره بسیجیان در زمینه امور فرهنگی، ازدواج، بهداشت و مسکن جامعه هدف نیز مشارکت خواهد کرد، ادامه داد: این صندوق در برنامه‌های کمیته امداد از جمله طرح اکرام، ایران مهربان، جمع‌آوری زکات و توزیع سبد کالا و اطعام خانواده‌های بسیجیان نیازمند نیز فعالیت خواهد کرد.

 احمد اسفندیاری، مدیرعامل صندوق ذخیره بسیجیان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دامنه بسیج در کشور اصناف و گروه‌های مختلف اجتماعی را در بر می‌گیرد،گفت: باید از این ظرفیت برای ترویج و تبلیغ سنت حسنه اسلامی و نیکوکارانه، فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات مشارکتی کمیته امداد بهره‌گیری کنیم.
 
وی شناسایی خیران برای همکاری با صندوق ذخیره بسیجیان را یک ضرورت دانست و افزود: در حوزه خدمات فرهنگی برگزاری اردوهای زیارتی و راهیان نور و در حوزه معیشتی، ارائه سبد کالا و بسته‌های معیشتی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول