اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

جزئیات واژگونی تانکر سوخت در محور تهران-لواسانات/جاده توسط راهداران باز شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: پیش از ظهر امروز انحراف تریلی حامل مواد سوختی در محور تهران به لواسان، موجب برخورد تانکر به مانع میانی جاده شد، گفت: راهداران با انسداد و سپس پاکسازی مسیر از مواد اشتعال زا، محور را باز کردند.

جزئیات واژگونی تانکر سوخت در محور تهران-لواسانات/جاده توسط راهداران باز شد

حیدر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت محور تهران-لواسانات که به دلیل واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت مسدود شده بود، اظهار داشت: پیش از ظهر امروز انحراف تریلی حامل مواد سوختی که از تهران به سمت لواسان در حرکت بود، موجب برخورد به مانع میانی جاده شد و پس از واژگونی مواد سوختی در سطح جاده پخش شد.

وی ادامه داد: راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بلافاصله پس از حضور در نقطه بروز حادثه، به لحاظ قابل اشتعال بودن مواد سوختی پخش شده در سطح جاده، بلافاصله ترافیک را از دو منطقه بر روی نقطه مورد حادثه بستند و جاده مسدود اعلام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران افزود: همچنین راهداران در مسیر تهران به لواسان و لواسان به تهران با برداشت نیوجرسی (جداکننده) وسط جاده، ترافیک را در مسیر برگشت هدایت کردند.

نوروزی با بیان اینکه محور تهران-لواسانات دقایقی پیش باز شد، گفت: راهداران بلافاصله این منطقه را پاکسازی کردند، پس از پاکسازی سطح راه و جابجایی تانکر به منتهی علیه سمت راست جاده، با مصالح موجود در منطقه بخش حادثه‌دیده مرمت موقت شد و جاده برای عبور خودروها در حال حاضر باز است.

وی همچنین از حضور به موقع عوامل امدادی نظیر اورژانس و آتش نشانی قدردانی کرد و افزود: اقدامات اولیه راهداران که با سرعت عمل انجام شد مانع بروز یک فاجعه بزرگ در این محور شد.

به گزارش فارس ساعت ساعت ۱۲:۱۵ امروز به دلیل واژگونی تانکر حامل سوخت در محور تهران - لواسانات در استان تهران در محدوده گردنه قوچک، محور مسدود شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول