اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اوج‌گیری دوباره کرونا در سیرجان/کمبود تخت و امکانات بستری در اورژانس

رئیس بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان گفت: اوج‌گیری کرونا و افزایش مراجعات بیماران کرونایی، شهرستان سیرجان را با کمبود امکانات بستری حتی در اورژانس مواجه کرده است.

اوج‌گیری دوباره کرونا در سیرجان/کمبود تخت و امکانات بستری در اورژانس

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، در پی مراجعه بیش از حد بیماران کرونایی به بیمارستان‌های سیرجان و تکمیل ظرفیت بخش اورژانس‌ها، غلامرضا جهانشاهی رئیس بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از صبح امروز 60 نفر بیمار کرونایی به بخش اورژانس سرپایی مراجعه کردند و در مرحله اولیه در اورژانس سرپایی بستری شدند.

وی افزود: از شهروندان سیرجانی تقاضای اکید داریم که در ایام تعطیلات پیش رو از مسافرت و دورهمی‌ها دوری کنند تا با همکاری مردم بتوانیم به بیماران دیگر کمک کنیم و بر بار ظرفیت بیمارستانی که هم‌اکنون هم تکمیل است، افزوده نشود.

رئیس بیمارستان امام رضا (ع)و معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: در حال حاضر علاوه بر 60 نفر بستری در اورژانس سرپایی 70 نفر هم در بخش‌های آی‌سی‌یو بستری هستند که حال ده نفر از آنها وخیم است و باید در کم‌شدن موج کرونا و مهار آن در پیک چهارم همکاری صورت گیرد.

جهانشاهی با اشاره به کمبود امکانات بستری تصریح کرد: در بخش دارو هم کمبود مشاهده می‌شود و گلایه مردم در گرانی داروها نیز به حق است چون کمبود داروی داخل داریم و از داروهای خارجی استفاده می‌کنیم که قاعدتا بار مالی بیشتری را دارد.

در همین رابطه جمعی از مردم نیز که در بخش اورژانس آماده ورود به بخش اورژانس کرونا بودند، از گرانی دارو تا مرز 5 تا 7 میلیون تومان در بیمارستان گلایه داشتند و عنوان کردند: یا باید درمان نشویم چون پولی برای دارو نداریم و یا مسوولان بهداشتی برای درمان ما کمک کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول