اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

معرفی انواع لوله و نحوه خرید و دریافت قیمت روز لوله

برای آن که بتوان در زمینه تاسیسات ساختمانی و صنایع مختلف یک لوله مناسب خریداری کرد می بایست در گام نخست اطلاعات خود را در رابطه با لوله های موجود در بازار و انواع آنها افزایش داد. لوله ها به واسطه کاربردهای متنوعی که در صنایع مختلف دارند می توانند در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار بگیرند.

معرفی انواع لوله و نحوه خرید و دریافت قیمت روز لوله

یکی از فاکتورهای اساسی در هنگام خرید لوله ، قیمت آن می باشد. قیمت لوله با توجه به مدل انتخاب شده و همچنین ساختاری که دارد متفاوت می باشد و افراد پیش از خرید لوله مورد نیاز خود باید در این زمینه اطلاعات کسب کرده و در مرحله بعدی اقدام به خرید آن کنند.

به دلیل تنوع لوله های موجود در بازار، افراد می توانند بر اساس پروژه های خود از باکیفیت ترین لوله ها استفاده کنند. گاهی اوقات انتخاب لوله مناسب برای افراد عادی دشوار می باشد و برای این کار باید با متخصصان و کارشناسان حرفه ای در این حوزه مشاوره صورت گیرد تا بتوانند انتخاب مناسبی داشته باشند. توجه کردن به قیمت لوله در زمان خرید می‌تواند به عنوان یکی از معیارهای کلیدی انتخاب باشد. در ادامه این مقاله در مورد انواع لوله و نحوه خرید آن توضیحات مناسبی را ارائه خواهیم داد.

معرفی انواع لوله های موجود در بازار

لوله به عنوان یک تیوب توخالی محسوب می‌شود که به صورت گرد طراحی شده و برای انتقال محصولات مختلف نظیر مایعات، گاز، پودر و غیره از آن استفاده می‌شود. تنوع و قیمت لوله‌های موجود در بازار باعث شده است تا افراد متناسب با نیاز خود بتوانند مدل‌های متنوع لوله را خریداری کنند. لوله‌های موجود در بازار انواع مختلفی دارند که می توان به لوله‌های فولادی، لوله درزدار، لوله مانیسمان، لوله داربستی و غیره اشاره کرد. هر کدام از لوله‌های فوق در شرایط مختلفی تولید می‌شوند که مورد استفاده برای پروژه‌های ساختمانی و صنعتی می باشند. قیمت لوله بر اساس ساختار تشکیل دهنده آن و موادی که در تولید آنها به کار رفته است مشخص می‌شود. افراد با شناخت یک مجموعه معتبر می توانند انواع لوله‌های موردنیازخود را به بهترین شکل خریداری کنند.

لوله های فولادی

لوله‌های فولادی از جنس کربن ساخته شده و دارای ابعاد بزرگ‌تری نسبت به سایر لوله‌های موجود در بازار هستند. لوله‌های فولادی با ترکیب قالب خمیری، جوش دادن، قالب گیری و شیوه‌های دیگر تولید می‌شوند. روش ساخت لوله فولادی دارای تنوع زیادی است از جمله روش O & U، روش خمش غلتکی یا نورد هرمی، روش C، روش C & O و شکل دهی مارپیچی لوله‌های اسپیرال که هر شیوه می‌تواند تعیین کننده قیمت لوله باشد. مزایای بسیاری که این لوله دارا می باشد، موجب شده است تا افراد متناسب با نیاز خود از این محصول کاربردی برای صنایع مختلف صنعتی استفاده کنند. مقاومت کششی و فشاری بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های لوله‌های فلزی می باشد.

درباره لوله درزدار بیشتر بدانید

لوله‌های فولادی که دارای ترکیب‌های مختلف شیمیایی هستند به نام لوله‌های درزدار معروفند. قیمت لوله درزدار با توجه به نوع ساخت از جمله جوشکاری لوله درزدار با مقاومت الکتریکی (ERW)، جوشکاری قوسی غوطه‌ور (SAW)، جوش چرخی نقطه تماس دورانی، جوشکاری با فرکانس بالا و ... آن می‌تواند متغیر باشد. در واقع می‌توان بیان کرد که این نوع لوله‌ها صورت‌های متنوع با توجه به جوش ساخته می‌شوند که هر شیوه می‌تواند عملکرد لوله را تحت تاثیر خود قرار دهد. لوله درزدار در صنایع مختلفی مانند ساختمان سازی، معدن و غیره بسیار کاربردی است و براساس نیاز افراد قابل خریداری می باشد.برای افراد و کسانی که نیاز به لوله درزدار دارند مسئله مهم آن است که بتوانند برای خرید لوله و دریافت قیمت لوله یک فروشگاه معتبر را انتخاب کرده تا همزمان با صرفه جویی در زمان و هزینه‌های خود به محصولات باکیفیتی دسترسی پیدا کنند.

انوع لوله مانیسمان و کاربرد در صنعت

لوله مانیسمان جزو دسته بندی لوله‌های صنعتی قرار می‌گیرد و به صورت بدون درز به بازار عرضه می‌شود. این لوله‌ها دارای قطر کمتری نسبت به سایر مدل‌هاست و ضخامت تولیدی آن به شکل مستقیم بر روی قیمت آن تاثیرگذار است.  لوله مانیسمان دارای چهار استاندارد مختلف از جمله DIN، ASTM، ASME و API است که در برابر فشار بالا و تنش‌های محیطی بسیار مقاوم است.  مقاومت بالای لوله مانیسمان به گونه‌ای است که از این لوله در محیط‌های صنعتی پرفشار مانند پتروشیمی و صنعت آب و فاضلاب و استفاده می‌شود.

لوله داربستی و کاربرد آن

یکی دیگر از انواع لوله‌های صنعتی پرکاربرد، لوله داربستی می باشد که نسبت به سایر لوله‌های موجود در بازار نحوه ساخت آسان تری دارد. کارخانه‌های مختلفی این نوع لوله را تولید م‍ی‌کنند که از مهم‌ترین آن می‌توان به کارخانه اصفهان و تهران اشاره کرد. لوله‌های داربستی دارای اتصالات مخصوص به خود هستند که برای ایجاد یک قالب مناسب در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. عوامل زیادی در قیمت لوله داربستی مؤثر است که مهم‌ترین آن، جنس لوله، وزن و سایز و ضخامت لوله است.

لوله داربستی با توجه به این که برای دسترسی آسان‌تر افراد به محیط‌های ساختمانی دارای ارتفاع مورد استفاده قرار می‌گیرد باید دارای ضخامت کافی باشد. ابعاد لوله داربستی نیز با توجه به قطر خارجى 48.3 میلى متر، به ضخامت دیواره 2 و 2.5 میلى متر و به طول تا ۶ متر ساخته می‌شود.

نحوه خرید انواع الوله

افراد برای خرید لوله پس از انتخاب لوله در ساختار و ابعاد موردنیاز خود می بایست جهت اطمینان خاطر از درستی انتخاب خود و همچنین آگاهی از قیمت لوله موردنیاز خود با کارشناسان مجموعه های فعال در این زمینه مشورت کنند و در نهایت خرید خود را قطعی نمایند.

آشنایی با مجموعه آهن پرایس

در میان مجموعه‌های مختلفی که در زمینه فروش و قیمت انواع آهن آلات ساختمانی و صنعتی فعالیت می کنند می توان به  مجموعه آهن پرایس اشاره کرد. این مجموعه با سال‌ها تجربه در ارائه قیمت لوله و جنس‌های باکیفیت این محصول توانسته است رضایت خریداران را به خود جلب نماید.

آهن پرایس یک مجموعه معتبر برای فروش آهن آلات و دریافت قیمت روز لوله‌ است که افراد با مراجعه به این وب سایت می‌توانند از خدمات مختلفی بهره‌مند شوند. وجود تضمین کیفیت در محصولات ارائه شده این مجموعه باعث شده است تا خیال افراد از بابت خدمات دریافت شده راحت باشد. آهن پرایس با بیش از 50 سال سابقه فعالیت در حوزه فروش آهن آلات ساختمانی و صنعتی یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین مراجع در بازار آهن است.

از ویژگی‌های این مجموعه جهت دریافت قیمت لوله و خرید آن می‌توان به ارائه جدول وزن آهن آلات، اخبار بازار آهن، فولاد و مسکن، اعلام هزینه حمل بار به شکل مجزا و خدمات مشاوره‌ای مناسب اشاره کرد. وجود بخش مشاوره که توسط کارشناسان خبره انجام می‌شود باعث خواهد می‌شود تا افراد بتوانند بدون دغدغه، اطلاعات لازم را در زمینه خرید انواع لوله کسب کنند. اگر بخواهید از خدمات مجموعه آهن پرایس استفاده کنید بهتر است به وب سایت این مجموعه به آدرس ahanprice.com مراجعه کنید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 54103-021 تماس حاصل فرمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول