اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۲۵۰۰ نفر در قروه علیه ویروس کرونا واکسینه شدند

رئیس شبکه بهداشت و درمان قروه از واکسیناسیون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان در مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

۲۵۰۰ نفر در قروه علیه ویروس کرونا واکسینه شدند

مسعود معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: پس از شناسایی افراد بالای ۷۵ تا ۸۰ سال در قروه از طریق شبکه بهداشت و با ابلاغ بخشنامه کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این افراد علیه ویروس کووید ۱۹ واکسینه شدند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون در قروه تصریح کرد: تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ دز واکسن کووید ۱۹ به گروه‌های هدف تزریق شده است که از این میزان یک هزار نفر دو دز واکسن در یافت کردند و ۱۵۰۰ نفر دیگر نیز از یک دز واکسن برخوردار شدند.

معتمدی در مورد گروه‌های هدف دریافت کننده واکسن کووید ۱۹ در قروه عنوان کرد: تاکنون افراد بالای ۷۵ تا ۸۰ سال، کارمندان وزارت بهداشت، بیماران خاص، جانبازان و خانواده بنیاد شهید،کارگران شهرداری و هلال احمر این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قروه افزود:در صورت تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به صورت مرحله‌ای تمام اقشار مختلف مردم قروه تا ماه‌های آینده دریافت کننده واکسن کووید ۱۹ خواهند بود همچنین این فرایند به صورت سراسری و در سایر مناطق کشور و سطح استان خواهد بود.

معتمدی در مورد جزئیات طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ در قروه گفت: در صورت تاییدیه کمیته واکسیناسیون کشور و اختصاص انواع مختلف واکسن کرونا به استان،اهالی رسانه و خبرنگاران شهرستان قروه نیز می‌توانند از این واکسن‌ها بهره‌مند شود.

وی در ادامه افزود: مردم تا پایان قطع همه‌گیری شیوع ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی شامل فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی دست‌ها و...را رعایت کنند.

به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه، تا کنون ۴ نوع واکسن کرونا شامل اسپوتینک، استرازنکا، سینوفارم و بهارات به صورت رایگان به گروه‌های هدف تزریق شده است و این طرح همزمان با سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۸۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول