اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

معدنچی: برای بردن دربی باید آرامش داشت/ می خواهند با حاشیه سازی تمرکز پرسپولیس را از بین ببرند

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازیکنان پرسپولیس می‌خواهم وارد حواشی نشوند زیرا هر زمان این تیم آرامش داشته فوتبال باکیفیتی بازی و نتیجه خوبی کسب کرده است.

معدنچی: برای بردن دربی باید آرامش داشت/ می خواهند با حاشیه سازی تمرکز پرسپولیس را از بین ببرند

مهرزاد معدنچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره دربی 95 پایتخت اظهار داشت: تمام طرفداران در کل دنیا می‌دانند بازی‌های دربی خیلی حساس، خاص و جذاب است. حتی نگاه کردن به مسابقه استقلال و پرسپولیس هم لذتبخش است. من از حضور در این مسابقه هم خاطرات خوب دارم و هم بد. این افتخار شامل حالم شد که در دربی بازی کرده و خاطرات خوب و بدی از آن داشته باشم. 

وی افزود: با توجه به تجربه‌ای که از این مسابقه دارم می‌دانم جایگاه دو تیم در جدول و دیدارهای قبلی دو تیم هیچ ارتباطی به این مسابقه ندارد. یادم می‌آید یک سال 11 امتیاز از استقلال کمتر داشتیم، اما نتیجه خوبی مقابل حریف گرفتیم. دربی بازی خاصی است  و برای این مسابقه باید حتی در زمان گرم کردن قبل بازی هم تمرکز بالایی داشت.

بازیکن اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: هر تیمی بازیکنانش از لحاظ روحی و روانی آماده باشند، بازی زیبایی را به نمایش می‌گذارد. طبق شناختی که از یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به عنوان هم بازی سابق شان دارم می‌دانم هر دو سرمربی میل به برد و زیبا بازی کردن دارند. احساس می‌کنم این دربی هم مثل سه مسابقه اخیر دو تیم بازی خیلی خوبی خواهد شد و قطعا دو یا سه گل دارد. 

معدنچی ادامه داد: خودم پیش‌بینی می‌کنم پرسپولیس 2 بر یک برنده شود اما قبل از هر چیز دوست دارم دیدار جذابی ببینیم. حدود یک‌سال و نیم است در کل دنیا فوتبال از حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها محروم شده و همین امر 40 تا 50 درصد کیفیت مسابقات را پایین می‌آورد. قطعاً حضور طرفداران در استادیوم نقش ویژه‌ای در افزایش جذابیت‌های دربی داشت و اکنون جای طرفداران هر دو تیم به ویژه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خالی است.

وی افزود: باز هم آرزو می‌کنم فوتبال خوب و با کیفیتی ببینیم و درنهایت تیم محبوب من یعنی پرسپولیس برنده شود، زیرا این تیم شرایط خیلی خوبی دارد. با اضافه شدن بازیکنانی مثل آل‌کثیر، ترابی و مقانلو وضعیت پرسپولیس بهتر هم شده. امیدوارم محمدحسین کنعانی‌زادگان،‌ امید عالیشاه و سیامک نعمتی به عنوان سه بازیکن تأثیرگذار شرایط حضور در دربی را به دست آورند و در این مسابقه به پرسپولیس کمک کنند. 

هافبک اسبق پرسپولیس درباره درخواست  استقلالی‌ها برای برگزاری جلسه کمیته انضباطی و رسیدگی به پرونده دیدار سپاهان با سرخپوشان پایتخت قبل از دربی گفت: به عنوان یک هوادار پرسپولیس نمی‌گویم، اما به جرأت می‌توان گفت این تیم یکی از بهترین‌های آسیاست. برخی می‌خواهند با حاشیه‌سازی کاری کنند تا تعدادی از بازیکنان پرسپولیس قبل از بازی با استقلال محروم شوند. این موضوع طبیعی است و حتی اگر اقدامات شان سبب محرومیت نفرات پرسپولیس نشود، امکان دارد با این حاشیه‌سازی‌ها تمرکز بازیکنان از بین برود. 

معدنچی ادامه داد:‌ بازیکنان پرسپولیس نزدیک  4-3 سال است کنار هم بازی می‌کنند. در این مدت دو فینال آسیا را دیدند و به دلیل کیفیت و تجربه خود این نتایج موفق را رقم زدند. از آنها و اعضای کادرفنی می‌خواهم خیلی آرام به کار خود بپردازند و وارد حواشی نشوند. هر زمان پرسپولیس در آرامش بوده فوتبال باکیفیت ارائه داده و نتایج خوبی هم کسب کرده است. 

وی درباره اینکه با توجه به هم‌تیمی بودنش در تیم فوتبال کشورمان با فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی تصور می‌کند کدامیک از آنها درنهایت برنده دربی شود، توضیح داد: گل‌محمدی مربی باتجربه‌تری از سرمربی استقلال است، اما مجیدی هم برای طرفداران تیمش محبوب و قابل احترام است. اگر بازی با ذوب آهن را کنار بگذاریم، از زمانی هم که وی به استقلال آمد شرایط متفاوتی رقم زد.

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد: هر چند پرسپولیسی هستم اما دوست ندارم برای رقیب کری بخوانم زیرا این کار خیلی زیبا نیست. تیم های دیگر هم محترم هستند اما فوتبال ایران را با استقلال و پرسپولیس می‌شناسند و اگر وضعیت آنها خوب باشد، فوتبال کشورمان پیشرفت بهتری خواهد داشت. پیش بینی می‌کنم با توجه به تجربه بیشتر یحیی و اهمیت دیدار دربی در کورس قهرمانی برای پرسپولیس این تیم دو بر یک برنده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول