اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

170 مسجد مراسمات خود را به شکل مجازی برگزار کردند/آزادی ۳ زندانی در ماه رمضان

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: به همت بسیجیان مداح در سطح اراک بیش از ۱۷۰ مسجد مراسمات خود را به شکل مجازی برگزار کردند که خوشبختانه با نقش‌آفرینی فعالان فضای مجازی استقبال خوبی از برنامه‌ها انجام شد.

170  مسجد مراسمات خود را به شکل مجازی برگزار کردند/آزادی ۳ زندانی در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالفضل ربیعی بعد از ظهر امروز در آیین رزمایش کمک مؤمنانه بسیج مداحان اظهار کرد: بسیج مداحان سپاه روح‌الله در ایام ماه مبارک رمضان خدمت‌رسانی به مردم و ولی‌نعمتان انقلاب را در چند بعد مختلف انجام داد که علاوه بر انجام رسالت‌های سازمان خدمت‌رسانی به مردم متوقف نشد.

وی افزود: هدایت و پشتیبانی از مراسمات مذهبی از جمله جشن‌های ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و مراسمات شب‌های قدر و شهادت امیرالمؤمنین(ع) مهمترین مراسم بود که به دو شکل حضوری و مجازی برگزار شدند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: در مراسمات حضوری بسیج مداحان با نظارت و کنترل مراسمات برای رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی نقش‌آفرینی کرد و در مراسمات غیرحضوری با به‌کارگیری ظرفیت‌های فضای مجازی برنامه‌های باشکوهی برگزار شدند.

ربیعی ادامه داد: به همت بسیجیان مداح در سطح اراک بیش از ۱۷۰ مسجد مراسمات خود را به شکل مجازی برگزار کردند که خوشبختانه با نقش‌آفرینی فعالان فضای مجازی استقبال خوبی از برنامه‌ها انجام شد.

وی اضافه کرد: در سطح استان کانون‌های بسیج مداحان این دو رویکرد را در دستور کار گذاشتند و در کل در سطح استان مرکزی اتفاقات خوبی رقم خورد و جامعه مذهبی بار دیگر ثابت کرد می‌توان تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در طول ۱۴ ماه گذشته یکی از اقشاری که همواره پایبندی خود به دستورات و ابلاغیه‌های ستاد کرونا را ثابت کرده جامعه مذهبی است و در ماه رمضان بار دیگر عملکرد قابل قبولی از خود برجای گذاشتند.

ربیعی یادآور شد: یکی دیگر از اقداماتی که بسیج مداحان برای کنترل و کاهش آسیب‌های کرونا در حال انجام است حضور در طرح شهید سلیمانی می‌باشد که در ابعاد مختلف فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵ گروه جهادی فعال در سطح استان مرکزی در بسیج مداحان فعالیت می‌کنند که منشأ خیرات و برکات فراوانی برای مردم و خصوصاً مناطق حاشیه‌نشین شهر اراک و نقاط کم برخوردار شهرستان‌های استان شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: مشارکت در رزمایش‌های کمک مؤمنانه یکی دیگر از اقدامات بسیج مداحان در سطح استان است که امروز به مناسبت عید سعید فطر ۳۰۰ بسته معیشتی تهیه شده که در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

ربیعی اظهار داشت: بنا داریم در مناسبت‌های مختلف و با کمک خیرین و اقشار مردم تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه با قوت انجام شود که لازمه این کار حمایت خیرین و مشارکت دستگاه‌های دیگر است.

وی افزود: یکی دیگر از اقداماتی که بسیج مداحان در راستای نهضت کمک مؤمنانه انجام می‌دهد کمک به آزادی زندانیان مالی جرائم غیر عمد است که خوشبختانه در ماه رمضان امسال ۳ زندانی در اراک آزاد شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول