اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مجیدی: مقابل پرسپولیس فقط برد می‌خواهیم/نمی‌گذارم بدون اجازه‌ام پشه‌ای به استقلال بیاید/نشان دادن عدد 4 برای جوانی‌ام بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به برد در دربی هستیم و از بازیکنان خواسته ام به جز برد به چیز دیگری فکر نکنند.

مجیدی: مقابل پرسپولیس فقط برد می‌خواهیم/نمی‌گذارم بدون اجازه‌ام پشه‌ای به استقلال بیاید/نشان دادن عدد 4 برای جوانی‌ام بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین استقلال در مورد شرایط تیمش و بازی با ذوب آهن که هواداران را نگران کرد، و بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خوشامد می‌گویم به خبرنگاران عزیز که سرتمرین آمدید. با توجه به اینکه از آسیا برگشته بودیم در بازی با ذوب آهن خسته بودیم با این حال خوب بازی کردیم و 7-8 موقعیت گل داشتیم اگر دو موقعیت ما گل می‌شد الان همه به به چه چه می‌کردند. از بچه ها راضی هستم. اما اکنون همه تمرکز مان روی بازی با پرسپولیس است تا بازی خوبی انجام بدهیم و امیدوارم که یک بازی در خور نام استقلال انجام دهیم.

* برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به برد هستیم

وی در مورد اینکه در دربی ها این سومین تجربه او به شمار می رود و قطعا این بازی برای استقلال حساس تر است و چه میزان تیم انگیزه دارد، افزود: بازی استقلال و پرسپولیس همیشه حساس است برای بازیکنان،کادرفنی و هواداران دو تیم همیشه حساس است.  با توجه به شرایط جدول برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به برد هستیم و از بازیکنان خواسته ام به جز برد به چیز دیگری فکر نکنند. با وجود احترامی که برای پرسپولیس و کادرفنی این تیم قائل هستیم و تیم خوبی هم هستند و در آسیا هم نشان دادند، فقط به دنبال برد هستیم.

* در مورد داوری صحبت نمی کنم

مجیدی در مورد غایبان استقلال در دربی گفت:  فقط متین کریم زاده و  آرش رضاوند نیستند.مصدوم برای این بازی نداریم.

سرمربی آبی پوشان  در مورد داوری مسابقه فردا و بیانیه ای که باشگاه استقلال داد، گفت: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم.

* سورپرایزی نداریم

مجیدی در مورد اینکه سورپرایزی برای دربی دارد گفت: چیز خاصی نیست.

*اجاره نمی دهم دیگر استقلال با تفکر سرمربی بسته نشود

سرمربی استقلال در مورد اینکه کدام بازیکنان قراردادهایشان را تمدید خواهند کرد، گفت: این همه تیم در لیگ است. مگر پرسپولیس و سپاهان نمی‌خواهند قرار داد بازیکنان‌شان را تمدید کنند اما این صحبت‌ها فقط مال باشگاه استقلال است. متاسفانه  در دو سال گذشته تیم استقلال بر اساس تفکرات سرمربی بسته نشده است اما به هواداران می‌گویم اجازه نمی‌دهم دیگر چنین اتفاقی رخ بدهد و اجازه نمی‌دهم هیچ بازیکنی هم  از استقلال جدا شود. برخی بازیکنان قراردادشان تمام شده که قبل از اتمام لیگ با آنها هم تمدید می‌کنیم و چند  بازیکن مدنظرم است که شخصابا آنها صحبت می کنم و بعد از اینکه موافقتشان را گرفتم در اختیار باشگاه قرار می دهم.

* واکنش به پیشنهاد خارجی قائدی و دیاباته

وی در مورد اینکه پس قائدی و دیاباته از استقلال جدا نخواهند شد، عنوان کرد:  اگر پیشنهاد خارجی داشته باشند شرایط حرفه‌ای خودش را دارد اما اجازه نمی‌دهم هیچ بازیکنی از استقلال جدا شود.

* کمالوند گفت موقعیت خوب کاری برایش پیش آمده است

سرمربی در مورد علت جدایی  فراز کمالوند و اینکه آیا جدایی او در استقلال تاثیر می گذارد، گفت: کمالوند لطف کرد و به تیم ما تشریف آورد، خودش هم خیلی دوست داشت به استقلال بیاید. مشاور من بود و زحمات زیادی کشید اما پیشنهاد خوبی داشت و به من گفت موقعیت خوب کاری برایم پیش آمده و من هم  با جدایی اش موافقت کردم. من در ابتدای مربیگری فوتبالم هستم و دوست دارم چیزهای زیادی یاد بگیرم. مشاوران خوبی دارم و دوست عزیزی که سال ها در سری آ کمک مربی بوده و روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته بعد از اینکه واکسن کرونایش را بزند به ایران می‌آید و تا ‌آخر لیگ میهمان من هست. او مشاورم خواهد بود، چند سال روی نیمکت تیم ملی ایتالیا نشسته است.

* مشاور ایتالیایی تا آخر فصل به من کمک می‌کند

وی در مورد اینکه اسم این مربی ایتالیایی چیست و روی نیمکت خواهد نشست یا نه، گفت: می‌آید و او را می‌بینید. او روی نیمکت نمی نشیند و مشاور من است اما تا ‌آخر فصل به من کمک می‌کند.

* هواداران جمعه بازی زیبایی خواهند دید
مجیدی در مورد اینکه استقلال مقابل ذوب آهن خوب بازی کرد و پرسپولیس هم مقابل سپاهان نمایش خوبی داشت اما این دغدغه وجود دارد به دلیل  استرس دربی ممکن است بازی خوبی نشود، گفت: فکر نمی‌کنم  اینطور باشد، دربی بازی زیبایی خواهد بود و  هواداران دو تیم بازی زیبایی را می‌بینند. پرسپولیس هم تیم خوبی دارد و هم تیم ما شرایطش خوب است. تیم ما انگیزه بالایی دار.  هواداران استقلال منتظر این بازی هستند تا با نتیجه‌ای که به دست می آوریم در کورس قهرمانی بمانیم و برای جام حذفی هم خودمان را آماده کنیم.

* دیگر نمی گذارم بدون اجازه من پشه ای وارد استقلال شود

سرمربی استقلال در مورد ضرباتی که به تیم استقلال از ناحیه مدیریت در این سال‌های اخیر خورده گفت:  با عرض تاسف باید بگویم برای باشگاه بزرگی مثل استقلال جای تاسف است که دو سال است بدون نظر سرمربی بسته شده است و فصل گذشته هم که من سرمربی بودم بازیکنانی از سایر تیم‌ها با من تماس می‌گرفتند و می‌گفتند که از سوی باشگاه استقلال با آنها تماس گرفته شده در حالیکه در فهرست من نبودند. دیگر اجازه چنین کاری نمی‌دهم و نمی گذارم بدون اجازه من پشه‌ای اضافی وارد استقلال شود. هواداران تیم، فوتبالی ببینند که کیف کنند و ‌آن فوتبال هجومی را ارائه کنند که هوادار لذت ببردو

* دانشگر به اشتباهش پی برد

در ادامه این گفت و گو خبرنگار از او پرسید در همین راستا با بازگشت دانشگر مخالفت کردید چون باشگاه دوست داشت که او بازگردد اما شما مخالفت کردید، گفت: اینجا استقلال است و فرهنگ و ساختارش مشخص است. بازیکنی که ادب و احترم نگه ندارد جایی در تیم ما ندارد ، اول ادب و احترام بعد مسائل فنی مهم است. دانشگر هم  به اشتباهش پی برده و دیگر هم چنین اشتباهی را انجام نمی دهد. او اکنون به تیم برگشته، او یکی از بهترین مدافعان ما است و خوشحالم که شخصا او به تیم برگشته است.

* واکنش به نشان دادن عدد 4
سرمربی استقلال در مورد اینکه بعد از دربی عدد خاصی مثل 4 خلق می شود یا نه، گفت:( با خنده)آن مال جوانی‌هایم بود.

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول